Door
- Ariën -
op 16-01-2012 13:22
gewijzigd op 17-01-2012 18:45
5.200 views
Ik vroeg me af, we zitten ook met een vaste groep op dit forum, en ik was benieuwd of het niet een keer leuk zou zijn om een IRL meeting te houden.
Elkaar een keer ontmoeten, de hand schudden, biertje drinken, BBQ'en, steengrillen of weet ik veel veel wat.
Zou dat een leuk idee zijn? Misschien willen we we van elkaar nog wel wat meer dingen willen weten door middel van persoonlijk contact. De ouderwetse en de beste vorm van 'socializing'...
Okee, het is dus behoorlijk doodgebloed...
We kunnen wel eennieuwe datum trekken, maar we moeten dan ook wel een beetje concreet zijn met wat mij willen. Eventueel zou ene picknick ook kunnen, nu het lekker weer is...
Tja..... waar stemmen we voor?
Zullen we dan maar een poll starten met het budget, en wat we gaan doen?
Ik zou zeggen, als we zaterdag 19 mei aan gaan houden voor het event. Ik stel voor om het in ieder geval in Utrecht te houden, lekker centraal voor iedereen. Met het openbaar vervoer makkelijker bereikbaar, genoeg leuke mogelijkheden op loopafstand van station.
Ik denk dat het voor mij het niet wordt aangezien ik vanuit groningen moet komen en ik nou niet een bepaald rijke student ben, en ik heb ook nog geen OV. Ik zal dan dus ook maar niet voor anderen stemmen
Ik heb ook gestemd :) Heb liever wel een avond, aangezien ik zaterdags met voetbal zit :-)
Ohja in welke omgeving gaan we dit houden? Aangezien ik in het hoge noorden woon?
[size=xsmall]Toevoeging op 04/04/2012 09:53:16:[/size]
Chi Lion op 14/02/2012 08:07:09
Uiteraard kunnen we ook in Nieuwleusen (onder Zwolle) eerst een gast spreker uit nodigen
Ik besef me dat het nogal Noordelijk ligt, maar ik heb enkel in Nieuwleusen een kantoor wat ik open kan stellen :)
Vind ik eigenlijk best een een leuk voorstel
[size=xsmall]Toevoeging op 04/04/2012 09:55:14:[/size]
Vincent Huisman op 31/03/2012 17:46:30
Ik denk dat het voor mij het niet wordt aangezien ik vanuit groningen moet komen en ik nou niet een bepaald rijke student ben, en ik heb ook nog geen OV. Ik zal dan dus ook maar niet voor anderen stemmen
Stem toch voor de zekerheid, als ik ga kun je misschien wel met mij mee rijden (hoef je alleen maar een retourtje Groningen - Buitenpost te kopen van +- 10 euro)? Als je durft moehahahahahahahahha.