Door
- Ariën -
op 16-01-2012 13:22
gewijzigd op 17-01-2012 18:45
5.199 views
Ik vroeg me af, we zitten ook met een vaste groep op dit forum, en ik was benieuwd of het niet een keer leuk zou zijn om een IRL meeting te houden.
Elkaar een keer ontmoeten, de hand schudden, biertje drinken, BBQ'en, steengrillen of weet ik veel veel wat.
Zou dat een leuk idee zijn? Misschien willen we we van elkaar nog wel wat meer dingen willen weten door middel van persoonlijk contact. De ouderwetse en de beste vorm van 'socializing'...
Voor mij hoeven de activiteiten niet zo...
Ik ben wel voorstander van samen een biertje te drinken oid...
In mijn ervaring zijn dit prima meetings.
edit: overigens ben ik meer van de warme chocolademelk, maar of we nu in een eethuis, pub of coffee-bar gaan zitten maakt mij niet zoveel uit.
Er zijn dus diverse dingen geopperd als lasergamen en paintballen.
Lasergamen kost 10 euro (kan zelf twee potjes worden bij animo), en paintball wat duurder met ongeveer 30 euro p.p.
Dus iets van 20 t/m 30 euro kwijt voor een activiteit.
En waar dachten we aan met iets van uit eten, als ik bij steakhouses en bbq-toko's kijk komt dit uit op 22,50 euro p.p.
Dus iets van 45 euro voor een avondje uit....
Een café kan ook altijd, wat goedkoper, ieder bepaalt hoelang hij blijft en wat hij drinkt. In Utrecht ken ik verder wel leuke gelegenheden.
Ik denk zelf dat we het beste bij lasergamen kunnen houden aangezien paintballen weer te duur wordt. (voor een aantal personen)
Daarnaast moet je ook nog de reiskosten meerekenen en naar Utrecht heen en weer zou ik op een totaal bedrag van 75 euro komen. Voor mij maakt het niet uit maar ik denk dat er mensen zijn die dat teveel vinden.
Uiteraard kunnen we ook in Nieuwleusen (onder Zwolle) eerst een gast spreker uit nodigen, daar Chinees (or whatever) laten bezorgen en dan een keer lasergamen vlakbij in Dalfsen (outdoor) http://www.gotcha.nu/?gclid=CPafxuDznK4CFYRG3godSlUmcQ
Volgorde maakt opzich niet uit.
Ik besef me dat het nogal Noordelijk ligt, maar ik heb enkel in Nieuwleusen een kantoor wat ik open kan stellen :)