ik krijg 4 uur per week computer les en ik zit meestal op andere site's dan toegelaten zoals de meesten onder julie wss =) maar nu is er een beheerder in de school en die kan volgen wat wij allemaal verichten in school dus wanneer ik bijvoorbeeld op phphulp ziet kan die dat zien en kan deze mij uit de klas halen voor "ondervraging" maar nu:

ik weet niet of het iets met scripten te maken heeft maar bestaat er iets dat ik kan surfen zonder dat die "beheerder" mee kan kijken? een script dat je beveiligd bent fzo geen idee maar een vraag
Ik zit hier thuis ook op een netwerk met buurman en als save.exe aan heb dan kan hij mij beeldscherm overnemen, misschien helpt het om een firewall te instaleren op de pc?
Johan schreef op 03.10.2005 11:14
Haha bij ons
Wie weet trouwens de naam van zown meekijkprogramma?? Dan kan ik et thuis ff misbruiken ;)

eehm zijn dr aardig wat ik gebruikte tijdje geleden
pcAnywhere van norton

Thijs schreef op 05.10.2005 14:50
Ik zit hier thuis ook op een netwerk met buurman en als save.exe aan heb dan kan hij mij beeldscherm overnemen, misschien helpt het om een firewall te instaleren op de pc?

Ik denk nie dat je zomaar een firewall kan installeren op school :P zou iig niet goed afgeschermd zijn dan
Freenet is wel grappig :P

En vroegah op de basis school hadden ze daar geen internet maar wat ik wel kon is commando's intypen op die server maar dat was eigenlijk ook niks aan dus ik kon uiteindelijk alle bstanden van alle computers zien.
(toen was het leuk, maar nu??)

Mijn pa is systeembeheerder en ik geef hem nog wel behoorlijk wat tips voor de beveiliging.

En nu ziiten de pc behoorlijk potdicht :S
toch weer wat anders zoeken ^^
het is maar een iedee maar hebt een proxy een nut
kan de beheerder je dan nog zien als je kloot op di pc bijv.
Kan hier geen slotje komen ofzo?
Willem-Jan schreef op 05.10.2005 16:52
Kan hier geen slotje komen ofzo?

Met welke reden? De reacties zijn nog steeds ontopic :)

Ontopic: Bij ons op school is het af te raden om enig misbruik uit te steken... Apart inloggen met eigen studentennr, en ik veronderstel dat alles gelogd word..
Omdat het niks met PHP / MySQL / HTML / Websites te maken heeft
Willem-Jan schreef op 05.10.2005 17:31
Omdat het niks met PHP / MySQL / HTML / Websites te maken heeft

Verplaatsen naar de koffiehoek volstaat dan ook...
Idd waarom heb je anders een koffiehoek ?
Om koffie te drinken...
Niet om een schoolnetwerk te hacken

Reageren