Door
Niels Beckers
op 02-10-2005 19:03
gewijzigd op 05-10-2005 17:45
2 views
ik krijg 4 uur per week computer les en ik zit meestal op andere site's dan toegelaten zoals de meesten onder julie wss =) maar nu is er een beheerder in de school en die kan volgen wat wij allemaal verichten in school dus wanneer ik bijvoorbeeld op phphulp ziet kan die dat zien en kan deze mij uit de klas halen voor "ondervraging" maar nu:
ik weet niet of het iets met scripten te maken heeft maar bestaat er iets dat ik kan surfen zonder dat die "beheerder" mee kan kijken? een script dat je beveiligd bent fzo geen idee maar een vraag
Ow please, mierenneuker... Je hebt er zelf toch geen last van dat hij dit wil proberen?
En een koffiehoek om koffie te drinken?
Koffie hoek
Alles wat niet met PHP te maken heeft kun je hier kwijt. Wat doe jij onder je lunch pauze? Naar welke muziek luister jij onder het programmeren? Je kunt dit alles hier kwijt.
Lees eerst alles ipv direct zulke reacties te posten.
Ooh, ik weet nog, 2e klas, een van de eerste keren achter de computers in school mogen, allemaal aan de net send workgroup "je bericht hier" (ik weet het commando niet meer). Wij dachten dat we alleen berichtjes aan het sturen waren door het lokaal, bleken alle scholen in de scholengemeenschap die berichtjes te ontvangen. Prachtig!
En toen hadden we weer een nieuwe systeembeheerder...
Maar die is inmiddels ook al weer weg, leerlingen hadden zijn kazaa-map uitgeprint en opgehangen (of had ik dat al verteld)
Maar bij ons ook allemaal op eigen leerlingnummer, tevens e-mailadres. Allleen kan je mailtjes versturen wat je wil, ze komen toch niet aan. Stomme school, wel investeren in reorganisatie van het bestuur (beviel prima, kan alleen maar slechter op een schooltje met 500 leerlingen. Nu willen ze het bestuur opdelen in 3 deelscholen.) maar niet genoeg geld hebben om een degelijk schoolnetwerk werkend te houden. Zijn ze nu ook nog aan de Microsoft Learning Gateway geslagen. Ik weet niet wat ik moet verwachten als Mac-only gebruiker :S
?Onbekende gebruiker
05-10-2005 19:25
Hey hele leuke dat doen ze bij ons ook op school maar ik gebruik gewoon firefox
je download firefox gewoon naar je eigen Netwerkruimte installeert hem daarvanaf ook op je ruimte en huppa kee je houdt het voor atlijd en ze kunnen niks van je vinden meer en het surft meestal sneller
Ow please, mierenneuker... Je hebt er zelf toch geen last van dat hij dit wil proberen?
Koffie hoek
Alles wat niet met PHP te maken heeft kun je hier kwijt. Wat doe jij onder je lunch pauze? Naar welke muziek luister jij onder het programmeren? Je kunt dit alles hier kwijt.
Het ging me ook meer om het feit dat het niet echt normaal is... Maar ach, ik zal wel de enige zijn die het raar vind om eigendommen die niet van jezelf zijn met rust te laten...
[quote=Rafael schreef op 05.10.2005 17:42]Ow please, mierenneuker... Je hebt er zelf toch geen last van dat hij dit wil proberen?
Koffie hoek
Het ging me ook meer om het feit dat het niet echt normaal is... Maar ach, ik zal wel de enige zijn die het raar vind om eigendommen die niet van jezelf zijn met rust te laten...
---
Koffie hoek
---
Maar ik zal wel niet meer zeuren...
Bof, vergelijking, dus jij hebt geen enkele ilegale software/muziek of weet ik veel wat op je PC? Alles keurig met licentie? Want het is immers ook niet jouw eigendom dan... De computers worden trouwens ook niet 'beschadigd', er wordt enkel gezocht naar zwakke punten, die hen dan weer de kans geeft om deze te herstellen...
In mijn school is het trouwens geen enkel probleem als een pc om zeep is (Lees: gecrasht, softwarematig, niet hardwarematig). Hier wordt dan gewoon een nieuw ghostje over geplaatst, en alles is weer aan het bollen.
@Stefan, Quote in quote gaat, maar quote in quote in quote niet :)