Het zou kunnen, maar met lijkt me met oude code uit 2003 zéér tijdrovend. Plus dat je gevoelig kan zijn voor veiligheidslekken. Denk aan spam, phishingpagina's uitgelekte klantgegevens (die je in dat geval bij de ACM dient aan te geven) etc....
Ikzelf raad aan om oude software te verwijderen of te vervangen. Wat nu nog nog niet lijkt te zijn gebeurd aan hackpogingen, kan altijd gebeuren als je je er niet tegen wapent.
Ja, wil er eigenlijk zo weinig mogelijk tijd aan besteden aan die oude shop.
Zat weleens te denken aan een Wordpress shop, maar misschien met een recente versie van Oscommerce ?
Al met al ..een heel gedoe allemaal iets opnieuw gaan maken en op de nieuwe shop is er ook geen echte verkoop meer te verwachten.
Een easy fixes voor die oude code uit 2003 zit er ook niet in he.
Word ook lastig om oude oscommerce software over te zetten naar de nieuwste oscommerce die object georienteerd is geprogrammeerd ..weet ook niet meer de weg te vinden in de nieuwste versies denk ik.
Of statisch maken zoals ik zei, maar weeg het eens af of het nog nuttig is om de inhoud te archiveren. Wordt de inactieve shop nog bekeken door anderen?
Op mijn website server is een nieuwe php versie 5.3 draaiend, maar krijg nu foutmeldingen en de website functioneert niet meer
De combinatie "nieuw" en "5.3" in 1 zin is wat raar.
Versie 5.3 is al End of Life sinds augustus 2014. Versie 5.2 al sinds januari 2011. JE hoster is dus eigenlijk al diep een museum in moeten duiken voor deze versie. http://php.net/eol.php
Kun je dus nagaan hoe oud jouw code is als je kennelijk PHP 5.2 of ouder nodig hebt.
Ik zou voor een nieuwe site gaan. Misschien statische html, of misschien wel iets gebaseerd op Wordpress of iets dergelijks. Al moet je dat ook regelmatig updaten.
Wil je er geen omkijken naar hebben, is statische html misschien wel het simpelste
Mijn webhost heeft de shop tijdelijk op een server gezet waarbij je de PHP server versie kunt instellen ( nieuw voor mij) vanaf 5.3 tot de nieuwste 7..
Voor mij was de versie 5.3 "nieuw" omdat de shop altijd op een oudere versie PHP gedraaid heeft
[size=xsmall]Toevoeging op 11/02/2019 19:46:10:[/size]
Had de shop graag willen laten doordraaien zoals het al vanaf 2003 gebeurde
De shop functie is alleen maar informatief geworden..verkoop was stilgezet.
[size=xsmall]Toevoeging op 11/02/2019 19:54:29:[/size]
http://zerospec.com/.. wat er van over is veroorzaakt door de nieuwe 5.3 server php.
Heb ook wel eens een wordpress website gemaakt, maar de oude feel van de oude shop is weg
Je hosting zal in ieder geval versie 5.3 niet oneindig lang blijven ondersteunen, en het is hoogstwaarschijnlijk puur bedoeld zodat je site site kan fixxen. Maar gezien de oudheid zou ik het gebruik van dat softwarepakket gewoon afraden, tenzij je uren wil patchen en updaten.