Om de produktzoeker te kunnen reparen..heb ik geen info over bestanden..alleen op de shop draaiend wiel te zien http://www.zerospec.com/anti-roll-c-2821_2829_3110.html voorbeeld: de x-rest products link geeft wel info over java script!..zou het te maken hebben met windows 10 ?
[size=xsmall]Toevoeging op 12/02/2019 16:17:32:[/size]
moet ik Firefox browser zeker gaan gebruiken ?
[size=xsmall]Toevoeging op 12/02/2019 16:23:39:[/size]
Zie het ook met F12 in explorer 11
Is een javascript wat blijkbaar de mysql database aanroept ..kan dat?
Nee, JavaScript kan geen database aanroepen. Wel vanuit een PHP-script via een AJAX-request.
Als ik kijk in de Developer-tools van Firefox, en zie ik dat
<b>Deprecated</b>: Assigning the return value of new by reference is deprecated in <b>/home/*****/domains/*****.com/public_html/load.php</b> on line <b>10</b><br />
De AJAX-request wordt gedaan, maar het script wacht blijkbaar op een juist antwoord voordat hij de draaide 'throbber' weghaalt. Dit is daarom ook vervuiling van je 'string', en moet je dus oplossen.
het hele javascript codeis hier te vinden script language="JavaScript"
src="lib/Subsys/JsHttpRequest/Js.js"></script>
<script>
Zie het ook bij de foutopsporing het hele script staan
Misschien kan je in Dreamweaver dit dynamisch doen ?( de website staat dan direct in verbinding met de database).
Hoe kom je nu bij dit load.php bladzijde terecht ?..moet je ook maar net weten toch?
zie wel TypeError: req.responseJS is null staan voor het mislukken van het laden script
Als ik kijk in de Developer-tools van Firefox, en zie ik dit
<b>Deprecated</b>: Assigning the return value of new by reference is deprecated in <b>/home/*****/domains/*****.com/public_html/load.php</b> on line <b>10</b><br />
Gewoon, de juiste functies van de browser benutten bij het debuggen.
CTRL+SHIFT+I in Firefox, en bij de 'Network'-tab even kijken wat er heen en weer gaat bij de XHR-requests.
[sub]Uiteraard heb ik zelf even uit privacy je domein en username weggehaald, omdat we regelmatig zulke verzoeken krijgen, en om dit voor te zijn.[/sub]