At this point what you effectively have is your own "fork" of osC, that you are responsible for maintaining. Over time, there will be less and less support available here, simply because no one will be using osC 2.2 any more.
Je bent dan zelf verantwoordelijk voor het onderhoud en het updaten. Is dat de moeite waard voor iets dat je niet meer actief gebruikt? Eigenlijk heb je wel mazzel dat je niet gehacked bent/lijkt te zijn.
Daar kan je weinig over zeggen, er duiken altijd wel eens lekken op. Het belangrijkste is dat je de boel up-to-date houdt. Zowel je webshop, als de plug-ins en de severconfiguratie.
Geweldig,de shop doet het weer http://zerospec.com/
Nog 1 foutmelding te zien : Deprecated: Function session_is_registered() is deprecated in /home/jdouma/domains/zerospec.com/public_html/admin/includes/functions/sessions.php on line 74
Met isset() kijken of $_SESSION['sessienaam'] bestaat.
Knap dat je een oud script weer gepatched hebt zodat deze op nieuwere PHP-versies draait. Maar dit doet nog niks aan de veiligheid. Misschien is het sowieso een idee, omdat het niet actief is, om persoonlijke data uit de database te halen.
Is geen verdienste van mij, maar van mijn webhost :)
De webshop heb ik toen gemaakt met hulp van het nederlandse osc forum en natuurlijk heb ik wel een beetje kijk op programmering, maar dan houdt het ook op.
Heb nog weleens overwogen om dieper de php programering te leren, maar dat vereiste zon studie
Kon ook nooit achterhalen hoe de shopping kaart programmering precies werkte, waarom dit en dat
Is wel leuk om te doen, maar wel ingewikkeld.
[size=xsmall]Toevoeging op 12/02/2019 09:35:17:[/size]
Van de klantis er alleen een eerste naam, achternaam, e-mailadres, straat, postcode , stad en land + telefoonnummer bekend.
Wat moet iemand hiermee?
[size=xsmall]Toevoeging op 12/02/2019 09:36:36:[/size]
Weet niet of de database gemakkelijk gehackt kan worden
Ja, is eigenlijk ook niet nodig, want er is een backup gemaakt van de shop
Zo deed ik het vroeger ook met de contributies en codeaanpassingen, meteen te zien op de server
[size=xsmall]Toevoeging op 12/02/2019 16:02:37:[/size]
Hoe de produktzoeker (is geprogrammeerd in de Ukraine, maar het bedrijf bestaat niet meer volgens mij?) en html produkteditor ( is een oude oscommerce contributie) weer werkend te krijgen?