zelf geef ik de voorkeur voor firefox, maar ik programeer eigenlijk meer voor IE. meestal wanneer je voor IE programmeert in css komt het ook wel goed in firefox. het is vooral moeilijk de mensen die een mac gebruiken een mooie website voor te schotelen.
Draai het om, als jij op FF ontwikkeld zal het op een mac er keurig uitzien in de meeste gevallen, dan is het nog onder IE werkend krijgen ;).
Ik ben bezig met een project (beetje langetermijn) om hier een 2e server neer te zetten, een mac, die paginas opend, een screenshot maakt en die upload. Zodat ik, en de gebruikers hier op phphulp dus kunnen kijken hoe de site eruit ziet onder andere browsers (eruit ziet, niet werkt).
[quote=TnT schreef op 18.10.2005 16:57]
Ik ben bezig met een project (beetje langetermijn) om hier een 2e server neer te zetten, een mac, die paginas opend, een screenshot maakt en die upload. Zodat ik, en de gebruikers hier op phphulp dus kunnen kijken hoe de site eruit ziet onder andere browsers (eruit ziet, niet werkt).
Leuk id Arjan :D
?
Onbekende gebruiker
18-10-2005 17:21
Die heb ja al wel alleen betaal je dan enkele euro's per foto.
Die heb ja al wel alleen betaal je dan enkele euro's per foto.
Ik wil het gewoon freeware houden, 100mbit kost mij niks, stroom kost bijna niks, het is alleen de aanschaf van een apple waar ik over na moet denken. Want ik gebruik dat ding dan enkel voor dat doel, en kan er daarnaast niks anders mee. Een mooie oplossing zou zijn het apple os virtueel draaien op mijn linuxbak, of desnoods zet ik er een windows server voor neer, maarja... macos draaid niet op (normale) i386 machines :(. En virtueel vast ook niet.
Als iemand dat idee ook nog even uit wil werken voor IE, ben ik ook weer blij. (laatste keer dat ik IE gebruikte was 2 weken geleden op school, waar ze ook standaard wel eens wat beters erop mogen zetten)
FF is inderdaad fijn, maar aangezien ik geil op GUI en Firefox voor de Mac er niet bepaald geïntegreerd uitziet, hou ik het lekker op het ook erg snelle Safari.
edit: eind 2006 - begin 2007 kan je inderdaad intel-macs verwachten, denk ik :)
Kzat eens ff te kijke op de FF site en toen kwam ik dit tegen: http://www.mozilla.org/projects/firefox/
Nieuwe versie,
Heeft iemand FF 1.5 Beta 2 al geprobeerd ?
Ik draai het vanaf dat het uitgekomen is. Ideaal, probleem loos en hij start een stuk sneller op dan de 'oude' ff. Verder een hoop details, webmessenger werkt wel goed nu.
?
Onbekende gebruiker
18-10-2005 18:32
Yep, ik heb hem ook. Maar af en toe ondek ik toch nog een paar bugs, hoor! Maar daar is het een beta voor, hè ;)