Firefox is wel makkelijk om te testen voor het web, maar uiteindelijk zal je inderdaad je layout ook compatibel moeten maken voor IE.
Jammer genoeg is Microsoft te arrogant om IE te laten voldoen aan de standaarden van CSS, zodat je dat gezeik niet zou hebben.
En bovendien loop ik nogal tegen de opstarttijd van FF aan; ik kan IE al 3 keer opgestart hebben voordat FF op mijn scherm komt. En dat is niet makkelijk als je af en toe even je browser opent.
Voorkeur: voor webontwikkeling FireFox, voor gewoon surfen IE.
Hej hoe heb je dat gdaan? Bij mij blijft het IE :S
Nja niet wanneer ik op een link klik in een MSN bericht maar als ik naar mn hotmail wil gaan dan opent hij hem in IE
Mijn voorkeur gaat ook uit naar FireFox. Als ik een nieuwe website ontwikkel, ontwerp ik hem in eerste instantie zo dat hij er in FF goed uit ziet. Maar om IE kun je natuurlijk niet heen. Ik heb dan ook meestal FF, IE en ook Opera open om de vinger aan de pols te houden.
Misschien een leuke tip voor FF gebruikers: je kunt een setje pagina's (tabbladen) instellen als startpagina's. Dan opent FF altijd met je favoriete set.
@thijs,
IE7 zal net als al de andere browsers door de strot heen gedrukt worden in de nieuwe vista. Ook zal deze natuurlijk gedownload worden door de automatische updates.
Microsoft is aan IE7 begonnen omdat er opeens een 'grote' concurrentie kwam dmv firefox. Als deze er niet was geweest had niemand ooit iets snel gehoord over IE7. Nu heeft microsoft snel een meer ontwikkelaars op ie7 gezet om firefox er weer uit te krijgen...