Ik wou gewoon weten wat jullie ervan vinden.

Firefox of Internet Explorer?

Zelf vindt ik Firefox, ten eerste al
als webmaster gezien, dat Firefox zich
al aan de nieuwste webstandaarden houdt.

Ten tweede wordt Firefox up-to-date gehouden

en zo kan ik nog wel even doorgaan!
FireFox:
Sinds kort nog niet echt een tegenstander van IE, maar nu wel. Dacht eindelijk een goeie oplossing voor het uitvullen met DIV's te hebben gevonden: min-height (CSS2). Maar natuurlijk, IE ondersteunt geen CSS2...
Schrappen die handel!
Wat je wel krijgt (in IE7) tabbladen! Waarom ze dit nog nooit erder hebben geïntoduceerd is mij nog steeds een raadsel. Iemand..?
Jeffrey schreef op 18.10.2005 19:31
Wat je wel krijgt (in IE7) tabbladen! Waarom ze dit nog nooit erder hebben geïntoduceerd is mij nog steeds een raadsel. Iemand..?

Als ze het eerder hadden geintroduceerd zou iedereen zeggen 'dat hebben ze gekopierd van...', nu is tabbladen zo'n algemeen iets dat ze er niet bij zouden horen als ze het niet zouden doen.
Redenen waarom ik weer terug gestpat ben naar IE:
- sneltoetsen van m'n logitech keyboard werken alleen op IE;
- vensters van programma's zoals MSN e.d. worden in IE geopend, geen zin om 2 browser standaard te gebruiken
FF is gewoon beter in html en css.
Ik zou graag Safarie eens willen proberen ^^
maar dat wil niet op mijn XP....
Maar ik blijg FF beter vinden, alhoewel IE soms bijna beter is.

IE werkt soms beter met align ect.
En ik vind het zooooo stom dat als je naar postvak in gaat via msn dat hij gewoon IE blijft openen.
Eigenwijs MSN :P

Ik vind tabbladen erg handig dus misschien nog wel IE7
Maar vorlopig FF.

P.S.
IE heeft minder 'lekken' dan FF
IE had er 13 en FF 21...

Han
MSN betekent 'Microsoft Network'

Snap je nu waarom alles in IE geopent wordt?
Tuurlijk wel maar is nog wel stom ^^
Leuke vraag, maar op zich niet relevant. Zolang 90% van de internetters gebruik maakt van IE, zul je toch echt voor IE moeten blijven ontwikkelen. Het ontwikkelwerk doe ik wel in FF om vervolgens de aanpassingen voor IE te doen. Andersom is geen doen... Hopelijk gaat IE meer gebruik maken van de standaarden, het zou een klap schelen in de kosten.

Mijn voorkeur: FireFox
Voor zover ik het heb gevolgd, zou IE7 een verzoening voor standaarden zijn. Hopen dat daar niets tussen komt :)

Reageren