android app kopen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/10/2011 17:52:47
Quote Anchor link
Hallo,

Ik zit te denken om een betaalde app voor m'n telefoon te kopen via de Android markt. Ik heb geen creditcard, maar nu heb ik deze website gevonden waarop ik een virtuele creditcard kan kopen. Als ik 'm vandaag zou kopen dan zou ie deze maand geldig zijn en de 3 maanden daarna.

Echter, deze opmerking staat erbij en die snap ik niet:

"Vanaf 60 dagen na de vervaldatum van de 3V prepaid Visa card wordt er €1,00 per maand aan administratiekosten ingehouden."

Weet iemand misschien wat hier mee wordt bedoeld? Waar wordt die €1,00 per maand op ingehouden? Op het eventuele tegoed wat nog op de creditcard staat??
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 14:18:54
 
- SanThe -

- SanThe -

19/10/2011 18:25:02
Quote Anchor link
Daar lijkt het wel op ja.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/10/2011 18:27:03
Quote Anchor link
Als het inderdaad van de creditcard wordt afgeschreven dan vind ik het prima en ga ik direct een kaartje van 20- euro kopen :)

Maar het zou toch niet zo zijn dat ze die 1,- euro per maand van je bankrekening halen???
 
- SanThe -

- SanThe -

19/10/2011 18:35:52
Quote Anchor link
Nee dat lijkt mij niet. Volgens mij is het gewoon om te zorgen dat je zo'n card niet 10 jaar kan bewaren. Koop je niks dan is ie toch leeg na een tijdje en ben je het tegoed kwijt.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/10/2011 19:28:23
Quote Anchor link
Okeej, thanks.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.