Automatisering in PHP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Panic

Panic

28/05/2008 12:16:00
Quote Anchor link
Ik run een online mafia game waar je punten kan kopen, via Targetpay kan je die dan kopen die je doorlinkt naar een pagina op mijn site waar je automatisch je punten krijgt maar die site is achterhaalbaar en als je dan vaker klikt dan krijg je dus ook meer punten..

Heeft iemand suggesties en/of een script die mij kan helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 20:03:48
 
Crispijn -

Crispijn -

28/05/2008 12:18:00
Quote Anchor link
je wil voorkomen dat iemand onterecht meer punten krijgt? Schrijf dan een entry in je database met een datumtijdstempel. Pas x uren/minuten later kan iemand weer toevoegen...?
 
Panic

Panic

28/05/2008 12:20:00
Quote Anchor link
Dan zouden ze alsnog na die tijdslimiet punten kunnen claimen door weer op die link te klikken
 
Crispijn -

Crispijn -

28/05/2008 12:27:00
Quote Anchor link
Klopt, welke beperking wil je dan opleggen?
 
Panic

Panic

28/05/2008 12:30:00
Quote Anchor link
Ja ik vraag me dus af of er een systeem is hiervoor...

Als ze eenmaal 1x gedoneert hebben dan moet het mogelijk zijn 1x de punten te ontvangen en als ze WEER doneren dat ze dan weer 1x punten krijgen
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

28/05/2008 12:36:00
Quote Anchor link
Wat ik altijd doe is gewoon een uniek nummer meersturen; die krijg je dan ook terug (van in mijn geval mollie)... Om een lang verhaal kort te houden; mollie spreekt bij mij een pagina aan met dat unieke nummer (als de betaling is gelukt); ik update vervolgens de database en klaar ben ik. Veiliger kan haast niet.
 
Crispijn -

Crispijn -

28/05/2008 12:36:00
Quote Anchor link
Een standaard systeem zal hier niet voor bestaan. Dit zou je zelf moeten oplossen door iets te scripten.

Wanneer je een log tabel aanmaakt waar je all donaties in hebt. Dan kan je prima bijhouden of je iets mag ontvangen of mag doneren. Heb je wat ervaring met mysql/php?

edit:
zie de post van arjan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Crispijn -
 
Panic

Panic

28/05/2008 19:55:00
Quote Anchor link
"U kunt wellicht een extra parameter meesturen waarop u later het aantal refreshes telt. U kunt deze natuurlijk ook opslaan in de database en er later een check op doen."

Dit heb ik van de helpdesk ontvangen, maar kan hier verder dus ook niks mee, want heb niet TOP ervaring met PHP ik weet de basis van PHP maar voorderest niet zoveel ik zou het wel willen leren misschien kan iemand mij hierbij helpen of heeft iemand een script die ik kan gebruiken..

Dank jullie alvast voor de reacties ook aan Crispijn en Arjan
 
Panic

Panic

28/05/2008 21:24:00
Quote Anchor link
Ik heb maar eens naar Mollie gekeken en het scriptje van Arjan wellicht kan ik die toevoegen aan me site hoop dat het gaat werken
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.