avatar?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

Samen met het development team zorg je ervoor dat alle systemen achter de schermen vlekkeloos werken. Wat doe je als Medior C# Developer bij Coolblue? Als C# developer doe je regelmatig mee aan brainstormsessies over user experience, data en task flow met de UX Designer, Product Owner en Data Scientist in je team. Daarnaast schrijf je op zichzelf staande, consistente en testbare code die goed onderhoudbaar en toekomstbestendig is. Ook C# Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Werken met verschillende soorten data-opslag, zoals Oracle of AWS. Problemen oplossen

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functie omschrijving Voor een software bedrijf in omgeving Breda zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het huidige team developers zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. De klanten van dit groeiende bedrijf zitten door heel Europa en jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Het samenstellen van de software op basis van de input vanuit de klant (T-SQL & C#.NET). Het bezoeken van klanten om de processen en mogelijkheden in kaart te brengen. Het ontwerpen van databases met T-SQL als programmeer laag.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/07/2006 13:06:00
Quote Anchor link
Iemand een idee waarom mijn avatar weg is?
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 11:50:36
 
Richard de Boer

Richard de Boer

24/07/2006 13:07:00
Quote Anchor link
Nee :)
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/07/2006 13:08:00
Quote Anchor link
Volgens mij staat dit in het Vraag het de admin/mod hoek.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

24/07/2006 13:24:00
Quote Anchor link
Ja, maar dat is voor leden om te klagen zogezegd. Anders moet je een PM naar Bas, Arend, Arjen of Mitch sturen.

Maar ik zie hem nog gewoon :S Ook na cache geleegd te hebben.
 
Steff   an

Steff an

24/07/2006 13:37:00
Quote Anchor link
Ik zie je avatar óók nog.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/07/2006 14:49:00
Quote Anchor link
ow ik zie hem niet maar dan mijn excuses
 
B a s
Beheerder

B a s

24/07/2006 15:49:00
Quote Anchor link
hij is er gewoon nog hoor..

staat ook nog op de server: http://www.phphulp.nl/userfiles/3020.jpg
 
Luke Banning

Luke Banning

24/07/2006 16:29:00
Quote Anchor link
Misschien blokt je browser hem op de een of andere manier?
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/07/2006 16:58:00
Quote Anchor link
Heel raar:

Afbeelding
 
Luke Banning

Luke Banning

24/07/2006 16:59:00
Quote Anchor link
Inderdaad, héél dom.
Zie je nog wel andere avaters dan/van andere?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Luke Banning
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/07/2006 17:02:00
Quote Anchor link
Yup ik zie ze allemaal behalve die van mij :(
 
Jelmer -

Jelmer -

24/07/2006 17:11:00
Quote Anchor link
Zit er een proxy tussen?
Adblock o.i.d.?
Kunnen ander computers hem wel openen?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/07/2006 17:28:00
Quote Anchor link
Ik kan hem gewoon openen Klaasjan.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/07/2006 18:13:00
Quote Anchor link
ben ik nou de enige die mijn eigen avatar niet ziet?
 
Jelmer -

Jelmer -

24/07/2006 18:15:00
Quote Anchor link
Jep.

Klinkt echt als iets typisch zoals je eigen avatar met adblock hebben geblokkeerd. Iig, dat was bij mij het probleem de laatste keer dat ik zoiets had :)

Zie je hem in Internet Explorer ook niet? En wat nu waneer je je firewall (indien je er eentje hebt) eens even heel kort uitzet en probeert? (bloated norton heeft uiteraard ook nog een spamfilter erin gestopt *zugt*)
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/07/2006 18:17:00
Quote Anchor link
In ie zie ik hem wel.
Een instelling in FF mischien, ik zou niet weten welke.
En Jelmer zegt adblock???
Dat draai ik niet
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/07/2006 18:20:00
Quote Anchor link
Ik gebruik de wondows firewall en als ik deze uitzet zie ik hem nog steeds niet. En ik herhaal ik zie alle plaatjes behalve mijn avatar.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/07/2006 18:20:00
Quote Anchor link
Klaasjan:
In ie zie ik hem wel.
Een instelling in FF mischien, ik zou niet weten welke.

Misschien hier kijken:

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/07/2006 18:23:00
Quote Anchor link
zo heb ik het ook staan Jan. in de webdev. toolbar staan afbeeldingen niet geblokt
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

24/07/2006 18:26:00
Quote Anchor link
Hij is er weer. Het enige wat ik geblokt had staan was minimum font size.
En ik heb op de find broken images link geklikt en hij gaf aan 0 broken images. En daar was hij weer :)
 
B a s
Beheerder

B a s

24/07/2006 19:09:00
Quote Anchor link
hmm vaag zeg.. bugje ofzo :)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.