Bezoekers passen databank aan (?)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

12/05/2004 22:41:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ongeveer een jaar terug hebben we de site www.brandstofprijzen.be gemaakt met PHP en MySQL. Nu zijn wij, de makers, échte newbies en hebben ons met boeken omtrent PHP en MySQL uit de slag kunnen trekken (bloed en tranen hebben we gezweet). Maar we denken dat het resultaat mag gezien worden...

Nu willen we echter dat de bezoekers zelf de prijzen, die de tankstations hanteren, kunnen aanpassen en zélf nieuwe stations kunnen aanmaken. En nu komt het... Doordat we échte beginnelingen zijn dienen we opnieuw te rade te gaan bij diegene die er meer van kennen dan wij.
Hoe beginnen we daaraan????

Jan en Steven
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 01:47:31
 
Rick

Rick

12/05/2004 22:45:00
Quote Anchor link
schrijf een login systeem en laat de code hier zien, dan vertellen wij wel wat er niet veilig (genoeg) is en wat je kan verbeteren
 
Arend a

Arend a

13/05/2004 01:29:00
Quote Anchor link
Zo als Wim Zonneveld zei: "Dat doe je verkeerd! Dat moet je een ander laten doen!"
 

13/05/2004 09:18:00
Quote Anchor link
als je nieuwe gegevens door klanten wilt laten invoegen moet je iets maken met de query insert, als je mensen dingen wilt laten aanpassen moet je de update query gebruiken.

als je een formulier maakt kun je daarin gegeven laten zetten door de klant en dat als hij op de submit knop drukt de update of insert query doet.

dan zeg je dat het formulier bijv naar update.php gaat en dan staat daarin de udate query.

zoiets haha (denk ik).

groetjes
 

13/05/2004 16:57:00
Quote Anchor link
Op de site had ik oa het volgende gelezen :
"... Om site bezoekers gegevens uit een database te kunnen laten opvragen moet je bepaalde rechten toekennen. Dit is het snelste te realiseren in de mysql monitor. We gebruiken hiervoor het GRANT statement..."

Kan ik dat gebruiken ????
 
Arend a

Arend a

13/05/2004 19:57:00
Quote Anchor link
Ja, je komt er alleen geen klap verder mee als j niet weet wat het doet ;)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.