Class om tekst omte zetten.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roland

Roland

24/11/2006 21:16:00
Quote Anchor link
Is er op internet een class vrijgegeven waarmee een normale tekst omgezet kan worden naar html? En dan heb ik het met name over e-mail adressen en webadressen?

Alvast bedankt

Roland
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 15:38:32
 
Frank -

Frank -

24/11/2006 22:19:00
Quote Anchor link
Leg eens uit wat je nu precies bedoelt. Wat valt er om te zetten van normale tekst (wat is normaal?) naar html?

Met Word kun je overigens ook html-bestanden aanmaken van jouw stukken tekst. Dit werkt lang niet in alle browsers, maar het lijkt toch wel wat op html-code.
 
Luc Zontrop

Luc Zontrop

24/11/2006 22:25:00
Quote Anchor link
Roland zal wel zoiets bedoelen: een class die van "[email protected]" omzet naar "<a href="mailto:[email protected]">mail me</a>"
 
K i p

K i p

25/11/2006 00:12:00
Quote Anchor link
Dat is gewoon UBB.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

25/11/2006 00:13:00
Quote Anchor link
Erg vaag uitgelegd, cker voor newbies bedoeld, ik raad je aan (Roland) een html-cursus te doen....
 
Pim Vernooij

Pim Vernooij

25/11/2006 03:14:00
Quote Anchor link
Waarom moet hij een html cursus gaan doen, Arjan? De vraag is of er een class bestaat die e-mail adressen omzet naar links. Dat heeft voor zover ik het kan beoordelen toch vrij weinig temaken met html...

@Roland: check eens http://www.phpclasses.org/ daar vind je hoogst waarschijnlijk een oplossing :)
 
Roland

Roland

27/11/2006 15:26:00
Quote Anchor link
Precies,

Een class waarin dus www.phphulp.nl omgezet wordt in <a href="http://www.phphulp.nl">www.phphulp.nl</a>.

Cursus is niet nodig, ik werk in html en php & sql alweer bijna 5 jaar.
Ik was alleen benieuwd of er reeds zoiets gebouwd was. (waarom het wiel opnieuw uitvinden als het al uitgevonden is?)

Maar bedankt, ik zal op die site een kijkje nemen.

Roland
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.