Coda slider accepteerd geen php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Henk de Vries

Henk de Vries

08/07/2012 14:01:28
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Laatste tijd ben ik een beetje aan het rondsnuffelen naar toffe javascript/jQuery functionaliteiten, en ben deze aan het uitproberen. Nu heb ik mijn oog laten vallen op een coda slider, en ben ermee aan het prutsen gegaan. Het probleem alleen is, dat ik geen php kan gebruiken op die pagina's. nu wil ik bijv het volgende doen:

<div class="panel">
<div class="panel-wrapper">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
        echo "Dit is een test of php werkt";
?>

</div>
</div>

maar het resultaat is dat er niks op de pagina verschijnt, deze blijft dus leeg.

Ik heb de volgende Coda Slider gebruikt. Coda Slider

Ik heb deze slider gebruikt in mijn index.php. Niet in een index.html zoals het op de website staat.

Mijn vraag is dus: hoe kan ik ervoor zorgen dat de Coda Slider php accepteerd.

Alvast enorm bedankt!
Gewijzigd op 08/07/2012 14:03:54 door Henk de Vries
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 01:47:40
 
Crispijn -

Crispijn -

08/07/2012 14:07:35
Quote Anchor link
Hoi Henk,

Het toepassen van php moet niet het probleem zijn. Heb je statische html geprobeerd? Krijg je ergens javasript fouten om de oren? (Bijvoorbeeld met Firebug in Firefox?)
 
Henk de Vries

Henk de Vries

08/07/2012 14:34:51
Quote Anchor link
Html werkt prima, dat is het probleem niet. En firebug geeft geen javascript errors of iets dergelijks. Ik wil graag formulieren enz maken op de pagina's dus het is een must dat ik php aan de gang krijg.

Toevoeging op 08/07/2012 14:39:19:

ow ik heb het al werkend gekregen.... ik heb net wamp gerestart en nu laat de website wel de php content zien. in ieder geval, hartstikke bedankt met meedenken Crispijn :D
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.