Contactformulier met meerdere velden en een uploadsysteempje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Maes Timmy

Maes Timmy

05/12/2007 20:38:00
Quote Anchor link
Hey,

ik ben op zoek naar een contactformuliertje waar ik makkelijk meerdere velden kan aan toevoegen en ik wil die info ervan dan ontvangen als html ...

velden:
Your Name
Your Email

Party Name
Date
Location
Lineup
Entrance Price
TimeTable
Website

Upload Flyer

niet alle velden moeten ingevuld worden

bij die upload flyer moeten ze op hun pc een flyer kunnen selecteren en die kunnen uploaden naar een map op mijn server, namelijk /flyers/
Ook mogen ze enkel JPG, JPEG, GIF of PNG uploaden ...

Kan iemand me hierbij helpen of dit scriptje maken?

Reeds dank bij voorbaat :)
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 05:15:59
 
Joren de Wit

Joren de Wit

05/12/2007 20:42:00
Quote Anchor link
Het wordt dus een combinatie van een contact formuliertje en een upload formuliertje.

Ga eens op zoek naar wat voorbeelden van algemene formulieren en kijk wat je ermee kunt. Ook voorbeelden van upload systeempjes zijn er genoeg te vinden, dus dat zul je vast wel kunnen combineren.

Ik heb alvast 2 voorbeeldje voor je:
Algemene controle van een formulier
Uploaden van bestanden
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/12/2007 20:42:00
Quote Anchor link
Hoever ben je gekomen? Wat lukte er niet? Laat eens een voorbeeld zien.
 
Maes Timmy

Maes Timmy

05/12/2007 21:02:00
Quote Anchor link
Blanche schreef op 05.12.2007 20:42:
Het wordt dus een combinatie van een contact formuliertje en een upload formuliertje.

Ga eens op zoek naar wat voorbeelden van algemene formulieren en kijk wat je ermee kunt. Ook voorbeelden van upload systeempjes zijn er genoeg te vinden, dus dat zul je vast wel kunnen combineren.

Ik heb alvast 2 voorbeeldje voor je:
Algemene controle van een formulier
Uploaden van bestanden


de combinatie van die 2 zou ik eigenlijk moeten hebben, maar dan met hetgene in mijn vraag staat, als iemand dit voor mij zou kunnen maken? :$
 
Joren de Wit

Joren de Wit

05/12/2007 21:17:00
Quote Anchor link
Wat heb je ervoor over? Als je wilt dat iemand zo'n systeempje voor je maakt, zul je in de meeste gevallen je portemonnee wel moeten trekken.

Het andere alternatief is natuurlijk dat jezelf begint en als je vastloopt hier met een vraag komt...
 
Mitchelp

Mitchelp

05/12/2007 21:17:00
Quote Anchor link
Maes,
PHPhulp is geen groot Opensource project waar je even verzoek kan tot een script en het meteen voor je gemaakt word.

Probeer zelf ook is wat en google een iets..

Kijk voor een vergoeding zou ik het script helemaal willen maken..
 
Maes Timmy

Maes Timmy

05/12/2007 21:43:00
Quote Anchor link
hoeveel wil je? :)
 
Maes Timmy

Maes Timmy

05/12/2007 23:08:00
Quote Anchor link
het is me al gelukt, nu moet ik nog zien te vinden hoe ik een upload systeempje kan adden, als het me niet lukt, toon ik men code hier wel
 
- SanThe -

- SanThe -

05/12/2007 23:13:00
Quote Anchor link
Niet Bumpen.
Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
 
Wouter K

Wouter K

05/12/2007 23:29:00
Quote Anchor link
dat uploaden is niet zo moelijk op de w3 staat er d8 ik een :)
check de php :)

http://www.tizag.com/phpT/fileupload.php

Hier staat alles wat je moet hebben !
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.