directadmin in VPS

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Simon Blok

Simon Blok

25/03/2009 10:33:00
Quote Anchor link
Beste mensen,
Is er hier iemand die ervaring heeft met een VPS met hierop directadmin voorgeïnstalleerd? Ik kom er niet uit.
Ik moet eerst iets van een domein toevoegen om sowieso via ftp iets te kunnen benaderen. Maar als ik het IP van de VPS benader komt er te staan: Apache is functioning normally. Dit kan ik nergens terugvinden.
Wie kan mij hier een zetje in de goede richting geven?
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 05:15:08
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/03/2009 10:35:00
Quote Anchor link
Je moet toch bij je DirectAdmin licentie een domein opgeven die ook bij de installatie terug komt. Benader die. Dat is het standaard domein.
 
Simon Blok

Simon Blok

25/03/2009 10:37:00
Quote Anchor link
Ik heb een VPS besteld zonder domein en directadmin voorgeïnstalleerd. Ik heb dus een kale directadmin omgeving. Is er een manier om toch een stukje webruimte te kunnen benaderen via een IP-adres bijvoorbeeld? of moet er persé een domein aan hangen?
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/03/2009 10:38:00
Quote Anchor link
Heb je DA al geinstalleerd? Naar mijn weten moet je bij het aanmaken van een DA licentie een domein opgeven waarnaar de license service moet kijken.
 
Simon Blok

Simon Blok

25/03/2009 10:41:00
Quote Anchor link
DA is geïnstalleerd op de VPS. Ik heb zelf nog helemaal niets gedaan. Ik heb het zo aangeleverd gekregen van de provider. http://www.directadmin.com/newinstall.html hier staat iets over de basis-instellingen, maar snap het nog niet helemaal. Er moet dus persé een domein aan gehangen worden om het te kunnen gebruiken?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/03/2009 10:46:00
Quote Anchor link
Dat kan je inderdaad eruit opmaken ja.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/03/2009 10:50:00
Quote Anchor link
Nou als je het zo besteld hebt. Neem eens contact op met de host!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.