Domein parkeren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Koen B

Koen B

15/10/2010 19:22:22
Quote Anchor link
Beste phpHelpers,

Ik ben de laatste tijd een aantal domeinen gekocht waarmee ik in de toekomst aan de slag wil gaan. Voorlopig komt er nog geen inhoud op deze website vanwege tijdgebrek. Daarom wil ik graag mijn websites "parkeren", zoals dit heet.

Nu wil ik graag weten welke organisatie hier geschikt voor is en of dit een beetje goed werkt? Hebben jullie ervaringen hiermee? Welke organisatie is hiervoor het beste?

Zo heb ik gehoord van Sedo en google zou dit ook doen?

Groeten,

Koen
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 09:42:22
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

15/10/2010 19:25:26
Quote Anchor link
Ik zou gewoon op die pagina's nu nog even laten doorlinken naar een pagina waar op staat bijv:

Pagina onder constructie - Binnenkort online
 
- SanThe -

- SanThe -

15/10/2010 19:26:49
Quote Anchor link
Wat noem jij parkeren? Als jij een domeinnaam hebt gekocht wil dat niet zeggen dat je daar ook wat mee moet doen.
 
Koen B

Koen B

15/10/2010 19:28:17
Quote Anchor link
Met parkeren bedoel ik tijdelijke automatische advertenties plaatsen.
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

15/10/2010 19:31:11
Quote Anchor link
Koen Koen op 15/10/2010 19:28:17:
Met parkeren bedoel ik tijdelijke automatische advertenties plaatsen.


ja kun je toch doen? wat was je vraag..?
 
Jasper DS

Jasper DS

15/10/2010 19:33:13
 
Niek s

niek s

15/10/2010 20:20:44
Quote Anchor link
parkeren van domeinnamen is in officiele termen dat ie WEL bij de registry (bijvoorbeeld SIDN) in het systeem staat, maar dat er nog GEEN web pakket aan gelinkt is.

Wat jij wil is dus WEL een web pakket (hosting), en daar ga je bijvoorbeeld Google ads op mikken...
 
John D

John D

06/12/2010 10:10:45
Quote Anchor link
Niek s op 15/10/2010 20:20:44:
parkeren van domeinnamen is in officiele termen dat ie WEL bij de registry (bijvoorbeeld SIDN) in het systeem staat, maar dat er nog GEEN web pakket aan gelinkt is.

Wat jij wil is dus WEL een web pakket (hosting), en daar ga je bijvoorbeeld Google ads op mikken...

en hoe komt er dan iemand op die site terecht waarna hij op advertenties gaat clicken? Brengt allemaal weinig tot niks op en de enige die verdient is Google met zijn adds.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.