Formulier waarden behouden na javascript:history.back(1);

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Sven

Sven

17/09/2008 16:37:00
Quote Anchor link
Ik heb even een klein vraagje:
hoe kan ik er voor zorgen dat de velden van een formulier nog ingevuld staan als je bijvoorbeeld op de vorige knop van je browser drukt, of via een javascript:history.back(1); achtig iets. Is dat afhankelijk van de serverinstellingen of is er een andere manier (even get variabelen buiten beschouwing laten) om dat te laten gebeuren?
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 18:24:19
 
Aron K

Aron K

17/09/2008 16:49:00
Quote Anchor link
Je zou door middel Ajax kunnen zorgen dat de waarden in een sessie gezet worden. Of dit heel praktisch is weet ik niet.
 
Sven

Sven

17/09/2008 17:41:00
Quote Anchor link
Tja zou kunnen maar ik bedoel eigenlijk wat anders, want ik kan me herinneren dat dit vroeger wel lukte, en dat de browser de waardes gewoon in zn cache onthield.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.