Foto viewer met Mysql

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Roel H

Roel H

24/02/2006 16:25:00
Quote Anchor link
Kan zijn dat ik de vraag al eerder gesteld heb hier maar kan ern niets over vinden.

Maar het volgende.
Voor de website ben ik met een foto viewer bezig. Nu wordt er per keer 1 foto uit de DB gehaald en weer gegeven. Wil je een andee foto weergeven moet je eerst het venster weer sluiten en op een andere foto klikken. Erg vervelend dus.

Nu wil ik dus een << vorige volgende >> gebeuren erbij hebben. Maar dan eht probleem. Ik heb alles in een DB staan en krijg het niet voor elkaar om het werkende te krijgen.

Db met foto's ziet er zo uit.
id | gid | thumburl | largeurl | beschrijving

id is gewoon de foto id. GID is de gallery ID de rest spreekt voor zich lijkt mij. In de DB staan alleen de locaties van de foto's en niet de foto zelf.

Heb geprobeerd alles wat bij die GID hoort eruit te trekken en dan in een array te zetten en zo het werkend te krijgen. Helaas resulteerde dit in de mooiste errors.

De scipts die ik allemaal tegenkom ( waar ik dus eventueel iets van kon leren) trekken de foto's uit een directory en niet uit de DB.

Dus weet iemand misschien de oplossing voor mij, zodat ik het wel draaien kan krijgen/maken.

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 14:08:24
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

24/02/2006 16:36:00
Quote Anchor link
Kun je een stukje script laten zien?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.