Gaming Cup / Goede Doel !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Willem

willem

10/01/2008 17:08:00
Quote Anchor link
Ik zit nu al een lange tijd met het idee om een gaming toernooi op te zetten waar E-Sports teams en spelers voor het goede doel kunnen spelen.
Het idee is bedrijven te motiveren om geld te storten per 10 wins die elk team maakt. Dus wanneer teams 10x hebben gewonnen, zullen ze 10 cent winnen (1cent per match win).

Alle standaard functies zullen er op zitten (Forum, Login, Register, Inbox, Outbox enz.). Ook zullen er natuurlijk veel meer functies gemaakt moeten worden, om tot een succesvolle website te komen.

Zelf zit ik al jaren in de E-Sports community, en ben ik vast besloten dit te combineren met spelen voor het goede doel. Ik ben nog bezig met een complete project omschrijving, die natuurlijk opgevraagd kan worden (alleen wanneer er intresse is).

Ik ben opzoek naar een leuk en ervaren team. Dus wat zoek ik allemaal:
- 2 PHP programeurs (zelf ben ik nr 3)
- 1 CSS programeur
- 1 Project Leider

Het ontwerp van de website zal ik zelf gaan doen.


Wanneer je intresse hebt, mag je mij een pm sturen, of gewoon een reactie in dit forum posten.

Al vast bedankt,

Willem Poortman
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 22:32:52
 
Jeroen

Jeroen

10/01/2008 17:36:00
Quote Anchor link
Beste Willem,

Mag ik vragen over welke games dit gaat, hoe je alles denkt gaan op te zetten, hoe je bezoekers wilt trekken?

Mvg,

Jeroen
 
Willem

willem

10/01/2008 17:51:00
Quote Anchor link
Door middel van vele contacten die ik ga leggen met grote bedrijven, die na mijn mening wel intresse hebben in hun naam te promoten voor het goede doel en meteen ook voor de gamers.

Qua spellen ben ik van plan om zoveel mogelijk games te gaan hosten... waar maar team in bestaan. Ik wil morgen nog een compleet plan gaan samen stellen, maar eerst moet ik weten of mensen geintereseerd zijn om te helpen en dit project uit de grond te trekken.

Aan bezoekers zal het niet liggen. Zodra je de grote bedrijven binnen hebt, kun je ook veel bezoekers verwachten. Ook zal ik gaan promoten bij andere top leagues die er zijn.

De kosten zullen allemaal voor mij zelf zijn, tenzij ik een sponsor kan vinden.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.