gc code omzetten naar ID

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Berta Pappens

Berta Pappens

28/12/2023 18:09:48
Anchor link
in mijn debug console van chroom
 
PHP hulp

PHP hulp

27/07/2024 07:19:25
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/12/2023 18:10:58
Anchor link
En wat meldt xhr.readyState?
 
Berta Pappens

Berta Pappens

28/12/2023 18:12:03
Anchor link
De vraag blijft gewoon waarom keert het terug naar index terwijl process aangeroepen wordt.
Volgens mij heeft het iets te zien met die ID
document.getElementById("location").innerHTML = "Latitude: " + latitude + "<br>Longitude: " + longitude;
maar als je deze weg doet blijft hij nog steeds hangen in index

Toevoeging op 28/12/2023 18:13:43:

Arien ,

test het gegeven programma op uw computer en je zal zien wat het probleem is het blijft in de index en geeft de echo van process niet weer .
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/12/2023 18:19:35
Anchor link
Ik wil dan toch graag antwoord op mijn vragen. Anders wordt het lastig om antwoord te geven.
Die foutmelding zou je eigenlijk niet willen zien, maar jij wilt blijkbaar een stap verder zijn, Berta.
 
Berta Pappens

Berta Pappens

28/12/2023 18:21:46
Anchor link
Ariën,

Hartelijk bedankt voor uw tijd, en uw antwoorden.
Maar hier stopt het voor mij, ik zoek wel verder .

Bedankt
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/12/2023 18:34:19
Anchor link
Je hoeft niet te stoppen, maar laat eens een screenshot van je debuggertool zien.
Welke statuscode zie je daar? Want ik heb het idee dat je ergens verkeer naar zit te kijken?
 
Berta Pappens

Berta Pappens

28/12/2023 18:40:17
Anchor link
Ariën,

Als je het programma even test op uw pc zal je zien wat het probleem is.
Maar voor mij hoef je dit niet te doen, ik zoek wel verder.

Toch bedankt
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/12/2023 18:46:03
Anchor link
Als je niet wilt meewerken, dan houdt het op.
Ik ga niet nog een keer mijn vraag herhalen.

Als je bereid bent om mee te werken, dan kan je opnieuw een topic starten.
Gewijzigd op 28/12/2023 18:46:46 door - Ariën -
 

Pagina: « vorige 1 2

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.