GetPageText('') ?!?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Paul ten Oever

Paul ten Oever

15/09/2011 10:30:39
Quote Anchor link
Goedenmorgen, Hierbij heb ik een vraag over een stukje script.

ik werk met nu met de contact form van iemand anders, die dit stukje tekst gebruik wat ik niet ken of snap. helaas slaat het op dit punt ook steeds stil, terwijl het van een werkende website is geweest.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
  GetPageText('contact');
?>



Zou iemand mij informatie kunnen geven over wat dit is, wat het doet en wat overige mogelijkheden zijn?

Alvast bedankt,

Paul.
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 13:09:49
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/09/2011 10:32:23
Quote Anchor link
Ik heb daar geen zicht op, het is geen standaard functie van PHP zelf. Dus je zou toch even de functie moeten opzoeken in de source.
 
Maikel  B

Maikel B

15/09/2011 11:36:22
Quote Anchor link
Als ik zo naar de titel van de functie kijk lijkt het erop dat die functie de tekst pakt waarmee de pagina wordt gevuld.

Maar je zult de functie even op moeten zoeken in je code om te kijken wat hij daadwerkelijk doet
Gewijzigd op 15/09/2011 11:36:33 door Maikel B
 
Paul ten Oever

Paul ten Oever

15/09/2011 11:41:33
Quote Anchor link
klopt, ik neem persoonlijk ook aan dat hij de informatie van de <form> pakt, maar verder in de codering staat nergens meer GetPageText
 
Maikel  B

Maikel B

15/09/2011 11:51:31
Quote Anchor link
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je code niet verder gaat.
Je zou aan diegene kunnen vragen of hij je het desbetreffende stukje code zou willen sturen of vragen voor een complete code
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.