Gezocht hulp targetpay module inbouwen in race/crime game

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Michel Gorter

Michel Gorter

23/11/2013 02:22:30
Anchor link
Geachte phphulp leden

ik ben op zoek naar iemand die evaring heeft met targetpay betaal modules inbouwen in websites.Ik bezit momenteel twee websites met daarop RPG webbased klik games ik wil mensen de mogelijkheid geven Om bel credits te kunnen kopen via bellen en smsen daar mee krijgen ze bel credits dat ze kunnen gebruiken op de site
Heeft iemand hier evaring mee en wat vragen jullie hier voor laat het me weten ! Dan komen we er samen wel uit ik wil niet meteen al me websites gaan posten! dus vandaar heb ik even geen link toegevoegt

Groetjes michel
Verstuurd via mobiel dus kan taal fouten bevatten
Gewijzigd op 23/11/2013 12:06:08 door Michel Gorter
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 14:52:52
 
Robbert verhoef

robbert verhoef

11/12/2013 15:51:29
Anchor link
Hi Michel heb toevallig van het weekend zoiets in elkaar gezet via targetpay met joomla. Weet niet welk pakket je gebruikt maar dat zou moeten kunnen. Voorbeeldsite: robbertverhoef.com

voor info mail: [email protected]
tel: 0641259732
 
Ricky simons

ricky simons

04/02/2014 08:08:31
Anchor link
Hoi Robbert,
heb een soortgelijke probleem. Aangezien jij ervring hebt met targetpay, zou ik me op je willen beroepen.
alvast bedankt
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/02/2014 08:56:31
Anchor link
Je kan een nieuw topic starten om je vraag aan anderen voor te leggen, maar je kan Robert ook een PM sturen. Een topic omhoogschoppen heeft vaak weinig nut. Vandaar een slotje.

Toevoeging op 04/02/2014 08:57:00:
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.