Gezocht moderator

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

12/03/2011 12:30:23
 
PHP hulp

PHP hulp

06/10/2024 12:19:08
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/03/2011 13:11:44
Quote Anchor link
Doet 't niet?

Toevoeging op 12/03/2011 13:12:47:

Nee, dat is niet mogelijk.
 
Jasper DS

Jasper DS

12/03/2011 15:25:29
Quote Anchor link
Kumkwat Trender op 12/03/2011 12:30:23:


Bedoel jij niet dit?
 
Bram Boos

Bram Boos

12/03/2011 16:13:11
Quote Anchor link
Of dit
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/03/2011 16:14:34
Quote Anchor link
het is dat de streaming niet werkt, anders heb ik de Sena even gemaild :+
 
Bram Boos

Bram Boos

12/03/2011 16:15:49
Quote Anchor link
- Aar - op 12/03/2011 16:14:34:
het is dat de streaming niet werkt, anders heb ik de Sena even gemaild :+


Streaming werkt hier wel gewoon dus je kan zo mailen...
 
P-ter AA

P-ter AA

12/03/2011 16:19:17
Quote Anchor link
Haha, geniaal topic dit! Mijn zaterdag is helemaal goed gekomen. Ik blijf volgen.

Ik vind het forum eigenlijk wel een goed idee, zo kunnen kinderen ook over 'ITC dingen' praten zonder dat andere er last van hebben..
 
Niels K

Niels K

12/03/2011 16:30:04
Quote Anchor link
En wij er om kunnen lachen niet waar?

Dit gaat echt nergens over.
Om even ontopic te blijven.

Een (goede) community oprichten is moeilijk en vergt ook veel tijd van je.
Lees bijvoorbeeld eens van deze artikelen door:

- http://www.frankwatching.com/archive/2008/03/03/hoe-start-ik-een-online-community/
- http://www.kanalenwijzer.nl/node/30
- http://www.socialembassy.nl/blog/hoe-start-je-als-bedrijf-een-community-op/

Dat waren zo maar de eerste drie linkjes van google, oftwel er is heel veel informatie over dit te vinden.

Als je een community opricht moet je jezelf goed voorbereiden en iets unieks opzetten. Dat is wat ik bij jouw niet kan terug vinden.

Succes!
 
Jasper DS

Jasper DS

12/03/2011 16:54:08
Quote Anchor link
iets unieks opzetten is één van de moeilijkste dingen bij het maken van een community
 
Niels K

Niels K

12/03/2011 16:57:47
Quote Anchor link
Het ontwerpen / uitwerken van iets wat nog niet bestaat kan ook lastig wezen ;)
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

12/03/2011 17:08:19
Quote Anchor link
TS, mijn tip is maak een Twitter account aan en zorg ervoor dat je het regelmatig bij houdt. Dan zul je pas heel veel fans krijgen + je website zal meteen goed bezocht worden.
 
Niels K

Niels K

12/03/2011 17:10:35
Quote Anchor link
@Kumkwat

Dat is pas van latere zorg. Eerst moet hij een 'goed' forum op de markt brengen, daarmee bedoel ik goed geprogrammeerd. Er zijn bepaalde zaken op zijn site die mensen lachwekkend, belachelijk vinden, wil hij serieuze mensen trekken, dan moet hij daar eerst aan doen.
 
Jasper DS

Jasper DS

12/03/2011 17:20:07
Quote Anchor link
Offtopic:

Heeft er al iemand goed/slechte ervaring met het starten van een community?


Er wordt niet heel streng gemodereerd in dit topic, maar deze offtopic vraag gaat te ver. Probeer wel iets te posten dat met de vraag van de TS te maken heeft![/modedit]

excuses
Gewijzigd op 12/03/2011 18:10:06 door Jasper DS
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

12/03/2011 17:41:04
Quote Anchor link
1 slechte ervaring , Iemand zat in onze community , Die ging er uit en toen probeerde hij al onze leden naar zijn community te lokken. Maar gelukkig hebben wij trouwen leden en zijn er maar 3 naar hun gegaan

Toevoeging op 12/03/2011 17:43:00:

@blanche , Kan dit topic niet beter naar de koffiehoek?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/03/2011 17:50:02
Quote Anchor link
Kumkwat Trender op 12/03/2011 17:08:19:
TS, mijn tip is maak een Twitter account aan en zorg ervoor dat je het regelmatig bij houdt. Dan zul je pas heel veel fans krijgen + je website zal meteen goed bezocht worden.

Een paar puntjes:
- Goede forumindeling
- Begin niet meteen met 50 forums, maar houd het overzichtelijk
- gebruik geen sub-forums waarbij men vaker moet klikken
- Connect je forum aan het Social Network, bijv. een mededelingen-forum aan twitter.
- Ga niet meteen iedereen crewlid maken, maar zorg dat je zelf ook controle over je forum kan houden, desnoods met een vriendje ofzo.
- Neem geen kant-en-klare layout waarvan tienduizend-dozijn sites die al gebruiken.
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

12/03/2011 18:52:31
Quote Anchor link
Aar::
- Neem geen kant-en-klare layout waarvan tienduizend-dozijn sites die al gebruiken.


Een kant en klaar systeem vervult ook nooit zijn taak op de precies goede manier. Je weet nooit hoe het helemaal in elkaar zit, en het komt ook niet-professioneel over.

Neem dus niet alleen niet een kant en klare layout, maar maak je systeem ook op maat.
 
Write Down

Write Down

12/03/2011 19:08:05
Quote Anchor link
Joris van Rijn op 12/03/2011 18:52:31:
Aar::
- Neem geen kant-en-klare layout waarvan tienduizend-dozijn sites die al gebruiken.


Een kant en klaar systeem vervult ook nooit zijn taak op de precies goede manier. Je weet nooit hoe het helemaal in elkaar zit, en het komt ook niet-professioneel over.

Neem dus niet alleen niet een kant en klare layout, maar maak je systeem ook op maat.



Ik ben het daar niet volledig mee eens. Je kan perfect de software gaan bestuderen, zoals phpBB. Daarna kan je bepaalde stukken aanpassen, op maat dus. Maar het is niet altijd nodig om een volledig nieuw systeem te gaan ontwikkelen.
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

12/03/2011 19:09:45
Quote Anchor link
Daar heb je een punt; goede systemen zijn uit te breiden.

Maar neem dit forum. Het kost minder tijd/moeite om het vanaf scratch te maken, dan een phpBB forum om te bouwen.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

12/03/2011 21:24:42
Quote Anchor link
En als je een script overneemt let dan op de volgende dingen:

Zit er eregi in : Vervang het met preg_match
zit er mail() in : vervang het door php of switfmailer
zit er mysql in: controleer of er mysql_real_escape_string in zit
Controleer of alle variabelen niet in de quotes zijn
Controleer of er geen backticks in de mysql zit
Probeer php en html gescheiden te houden.
Haal alle onnodige variabelen weg ( let wel op welke variabelen er aan gebonden zitten )

Nog iets vergeten?
 
Jasper DS

Jasper DS

12/03/2011 21:27:38
Quote Anchor link
mail kan je met de juiste headers gebruiken
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.