Gezocht PHP/HTML Scripters voor habbofansite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Kevin

kevin

30/09/2006 22:07:00
Quote Anchor link
Hallo ik zoek vrijwilligers die goed kunnen werken met html/php

ik heb best wel veel nodig voor me habbofansite
zoals admin paneel contact gastenboek enz

Mvg Kevin
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 07:05:13
 
Ponzi

Ponzi

30/09/2006 22:10:00
Quote Anchor link
Waarom post je 2x hetzelfde topic ?
 
Kevin

kevin

30/09/2006 22:11:00
Quote Anchor link
Uhm het zijn 2 verschillende 1 voor webdesign en 1 voor scripter
 
Red Crew

Red Crew

30/09/2006 22:14:00
Quote Anchor link
Kan je dat niet samen in 1 topic vragen

BTW de volgende vraag wat ga jij dan zelf nog doen :)
 
Kevin

kevin

30/09/2006 22:16:00
Quote Anchor link
Ik kan niet veel :P
haha alleen een beetj dingen aanpassen met frontpage ik zal de volgende keer het samen in 1 topic voegen ;)
 
Red Crew

Red Crew

30/09/2006 22:29:00
Quote Anchor link
Dus jij vraagt dat een compleet onbekende voor u een complete site gaat maken ?

No offence,
denk eens realistisch na vooraleer je iets post.

Als je u bij een php(HULP) community aansluit die gaan jullie alleen helpen als jij zelf iets maakt en je een probleem hebt waar je niet uitkomt.

Dan gaan zij proberen om u tips te geven waardoor je uw probleem kan oplossen.

Complete scriptings zullen ze alleen doen tegen betaling. En een CMS gaat wel wat meer als 100 € kosten.

Je weet toch: voor wat hoort wat.
Ofwel sluit jejzelf aan bij een Habbo community en richt je daar samen met vrienden habbofans een gezamelijke site op.

Ofwel zoek je een paar irl vrienden op die je helpen ermee.

Ik zou beginnen met (x)HTML en CSS te leren.
En gebruik een programma dat de html niet zelf genereerd want frontpage maakt er een serius boeltje van.

Veel succes.
 
Ponzi

Ponzi

30/09/2006 22:39:00
Quote Anchor link
Kevin,

RedCrew zegt het misschien cru, maar hij heeft in wezen wel gelijk. Het is de bedoeling dat we je met je problemen helpen. Je had je topic beter in bij de vacatures geplaatst ;) .

Ook zoals RedCrew zei is het een tijdrovend werkje om zo'n volledige site in elkaar te steken. Misschien kan je ergens een gratis CMS gebruiken (Lees: Google op CMS) terwijl je HTML en CSS leert?

Veel succes ermee ;) !
 
B a s
Beheerder

B a s

30/09/2006 22:42:00
Quote Anchor link
idd
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.