Gezocht: Scripters Gamecommunity

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martijn Rouwendal

Martijn Rouwendal

20/11/2007 21:56:00
Quote Anchor link
Sinds een jaar zijn we met een team van enthousiaste mensen bezig met het opzetten van een gamecommunity. Op dit moment is er een complete core gebouwd en zijn we op zoek naar enthousiaste scripters en flashers die ons kunnen helpen en steunen in dit project.

De scripters zullen onze huidige (2) scripters helpen en ondersteunen met het uitbouwen van de core en het schrijven van modules voor deze core.

De flashers zullen zich bezig houden met de flashanimaties op gamegrounds. Denk aan banners, advertenties, videoplayer en misschien heb je zelf nog wel leuke ideeën en/of suggesties.

Wat verwachten we van ...

De scipters:
- een goede kennis van PHP 5 (OOP)
- een goede kennis van MySQL
- AJAX, Javascript, HTML/CSS kennis is een pre
- Veel motivatie
- Gevorderde kennis

De Flashers:
- een goede kennis van Flash
- een goede kennis van Actionscript 2.0 / 3.0
- Veel motivatie
- Gevorderde kennis
- Veel gevoel voor ontwerp en kleur

Wat krijg je er voor terug?
In de directe toekomst zit er nog geen financiële vergoeding in. Wel krijg je er een hoop plezier en gezelligheid voor terug en moet je het leuk vinden om hier aan mee te werken.

Vind je het leuk om mee te werken aan een uniek project met een custom core? Ben je geen een-dags-vlieg? En denk je dat je iets voor ons kunt betekenen? Stuur ons dan even een mail via [email protected] en misschien werk jij binnenkort wel mee aan dit project!

http://www.gamegrounds.nl | http://www.ggforum.nl/
 
PHP hulp

PHP hulp

10/05/2024 00:59:02
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

20/11/2007 22:02:00
Quote Anchor link
als ik tijd had leek het mij echt leuk! Maar dat heb ik dus niet, jammer voor je.

Mod edit:
Reageer dan niet alsjeblieft
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.