Gezocht software

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jan R

Jan R

20/12/2022 11:44:17
Quote Anchor link
Hoi

Ik ben op zoek naar een programma onder Windows (11) welke 2 bestanndslocaties kan vergelijken waar de verschillen zitten. grootte, datum, onbestaand, ...

1 van de 2 moet mogelijks ook server kunnen zijn (ftp, sftp)
Met slechts 1 map kan ik het ook wel manueel of moet filezilla dus recursief graag.

Wie ken er iets goed?

Jan
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 13:02:47
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/12/2022 11:45:39
Quote Anchor link
Total Commander die met twee panelen werkt?
 
Ivo P

Ivo P

20/12/2022 16:19:09
Quote Anchor link
rsync

Kan onder Windows 10/11 vanuit de bash-prompt.
Maar op https://en.wikipedia.org/wiki/Rsync staan ook wat programma's genoemd die dat ook kunnen doen.
 
Veur Heur

Veur Heur

20/12/2022 20:51:03
Quote Anchor link
Winmerge
 
Ad Fundum

Ad Fundum

22/12/2022 20:51:19
Quote Anchor link
Veur Heur op 20/12/2022 20:51:03:
Winmerge

Heb ik vroeger ook gebruikt, werkte goed.
 
Jan R

Jan R

23/12/2022 10:44:16
Quote Anchor link
Bedankt voor de antwoorden.

@ivo P. Sorry niet persoonlijk maar kunnen ze het nog ingewikkelder maken :)
@arien Ik wacht hier even mee omdat het prijzig is en er opensource mogelijkheden zijn.

@veur Heur en Ad Fundum. Even WinMerge geïnstalleerd maar ik vind GEEN optie om een map te openen laat staan een ftp locatie. Waar vind ik dat?
Als ik geen map kan openen kan ik ze ook niet vergelijken en dan zeker niet recursief.

Jan
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

23/12/2022 10:58:49
Quote Anchor link
Nou ben ik geen windows gebruiker. Niet intelligent genoeg denk ik.
Maar handleidingen lezen kan ik als de beste.

https://manual.winmerge.org/en/Compare_dirs.html
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/12/2022 11:02:12
Quote Anchor link
Op Mac gebruik ik altijd diffmerge (ook in combinatie met git). Zo te zien hebben ze ook versies voor Windows.

Wanneer je die als difftool configureert in git, kun je met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
git difftool -y

zien wat er allemaal precies veranderd is voordat je dingen gaat stagen/committen
Gewijzigd op 23/12/2022 11:02:48 door Jan Koehoorn
 
Jan R

Jan R

23/12/2022 23:15:00
Quote Anchor link
Adoptive Solution op 23/12/2022 10:58:49:
Nou ben ik geen windows gebruiker. Niet intelligent genoeg denk ik.
Maar handleidingen lezen kan ik als de beste.

https://manual.winmerge.org/en/Compare_dirs.html


Sorry maar ik had dit niet gevonden. Ik vind eveneens niet hoe een sftp site te openen om te vergelijken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.