Goede naam gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jan R

Jan R

01/03/2017 09:51:18
Quote Anchor link
Hi,

Ik heb een pagina gemaakt welke een "analyse" maakt van het verleden in een competitie.
In het resultaat krijg ik een tabel met de onderlinge stand van alle spelers tegen alle spelers.
Bij een klik op de naam geef ik de effectieve partijen weer van de geselecteerde speler.

voorbeeld: https://www.janr.be/sc_post-gent/?page=analysis

Wat zou een goede naam zijn voor zo een pagina. analysis dekt niet echt de volledige lading vind ik. Graag jullie mening/ideeën.

Jan
Gewijzigd op 02/03/2017 14:03:15 door Jan R
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 20:30:40
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/03/2017 15:26:27
Quote Anchor link
competitie

stand

standen

wedstrijdoverzicht

wedstrijdverloop

scores
 
Eddy E

Eddy E

01/03/2017 20:53:44
Quote Anchor link
Voetballersgrafie (van bio-grafie)

Uniek, niet te moeilijk, duidelijk.

voetballersvoedsel .. speelt in op het 'voer' voor de fans en je kan zien hoe ze groeien.




Zo, dat was mijn meest inspiratievolle avond van de maand weer!
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

02/03/2017 15:23:37
Quote Anchor link
Hangt er een beetje vanaf of de data die je gebruikt objectief of subjectief wordt geïnterpreteerd. Voer je hier allemaal berekeningen op uit die niet nader verklaard worden (dus dat er via een soort "black box" / kennissysteem middels semi-wetenschappelijke berekeningen een eigen interpretatie uitrolt) dan moet je hier misschien ook een naam voor verzinnen die wat subjectiever klinkt.

Objectief: Statistieken? Uitslagen? Punten?
Subjectief: Prestaties of prestatie-index ofzo?
 
Jan R

Jan R

03/03/2017 11:22:23
Quote Anchor link
Het zijn effectieve gegevens. zonder verdere wijzigingen

Alvast bedankt voor alle ideeën allemaal
 
Jan te Pas

Jan te Pas

03/03/2017 13:00:35
Quote Anchor link
Is Speelstanden of Wedstrijdstanden misschien iets?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.