Google API

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bart Matsko

Bart Matsko

20/07/2015 12:02:28
Quote Anchor link
Ik probeer uit te zoeken hoe ik de google API moet gebruiken. Is er iemand die hier ervaring mee heeft zodat ik om wat uitleg kan vragen. Ik heb zelf wel al veel geprobeerd en er lukt wel wat maar niet genoeg.
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 20:18:33
 
Gerhard l

gerhard l

20/07/2015 12:57:27
Quote Anchor link
Wat bedoel je precies? Google API is enorm.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2015 13:01:04
Quote Anchor link
Het is ook handig om concreet je probleem uit te leggen, en wat je al geprobeerd hebt?
Misschien zit je al behoorlijk in de buurt van de juiste oplossing?
 
Bart Matsko

Bart Matsko

20/07/2015 13:49:09
Quote Anchor link
Ik zal wat specifieker zijn inderdaad, ik wilde graag eerst weten of er mensen zijn die er iets vanaf weten.

Ik heb de google api php client gedownload en de example's gevolgd. Deze zijn allemaal gelukt. Ik weet dus wel iets van de api key's etc.

Ik kwam verder op de website OAuth Playground van Google.
Daarin zitten 3 stappen, 1: Select & authorize APIs. 2: Exchange authorization code for tokens Dat lukt me dus tot nu toe wel.
Stap 3: Configure requiest to API snap ik niet. Ze hebben het over een request URI maar in de example's die ik heb gevolgd kan ik zo iets niet terug vinden. Dus als ik via playground zorg dat ik de juiste informatie krijg snap ik niet hoe ik het in een script moet toepassen.

Hopelijk zijn er mensen die dit beter snappen en mij iets meer kunnen uitleggen hierover :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.