Headers error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Onderdelen van jouw functie: Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »
Bram Couteaux

Bram Couteaux

15/11/2007 18:30:00
Quote Anchor link
Dit zal waarschijnlijk wel niet de eerste topic zijn met een degelijke vraag maar ondanks veel googelen ben ik er nog niet uitgekomen.

Voor de zweefclub waar ik vlieg heb ik een systeem ontworpen om de ledenadministratie, emails, startlijsten etc. in bij te houden. Nu stond dat eerst op mijn eigen server waar ik geen problemen had totdat....
In overleg met de club serverruimte te huren bij flexwebhosting, toen ik de code daar op de server zette kreeg ik ineens de volgende error:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/login.php:2) in /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/config.php on line 2

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/login.php:2) in /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/config.php on line 2

Erg raar dacht ik want bij mijn eigen server werkte het wel, allebei nieuwste php op de server.... Ik weet wel dat het enige verschil is dat het hier in een submap staat (intranet) omdat in de hoofdmap de algemene platte website staat met info voor belangstellenden terwijl hij op me eigen server wel in de hoofdmap zat.

Hopelijk kan iemand me helpen! Ik heb al geprobeerd het session_start(); helemaal bovenin de config.php te zetten zonder whitespace tussen de
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<? en session_start(); ook heb ik het includen van het config.php bestand helemaal bovenaan in het login.php script gezet zonder whitespace zoals hierboven beschreven. Ik kom er op het moment echt niet uit en wat hulp zou erg fijn zijn!

Groetjes,

Bram Couteaux

PHP hulp

PHP hulp

14/06/2024 17:45:46

Joren de Wit

Joren de Wit

15/11/2007 18:38:00
Quote Anchor link
Op regel 2 in login.php vindt er al output naar de browser plaats. Dat is niet toegestaan als je daarna nog functies als session_start() wilt gebruiken...

Frank -

Frank -

15/11/2007 18:41:00
Quote Anchor link
Quote:
niet de eerste topic zijn met een degelijke vraag
Nou, dat is een understatement! Ik schat dat het de meest voorkomende fout is.

Vóór het begin van jouw sessie, begint al output. Dat kan een spatie zijn, maar ook ook andere output. Er mag niks, maar dan ook niks, worden aangemaakt voordat je de sessie aanmaakt.

Voer het volgende bestandje eens uit:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

session_start();
echo 'boe';
?>

Dit doet eigenlijk niks, behalve een sessie aanmaken en 'boe' op het scherm zetten. Gaat dit goed? Dan heb je hier in elk geval geen rommer voor staan.

Bram Couteaux

Bram Couteaux

16/11/2007 17:17:00
Quote Anchor link
Ok ik heb het script gerunt en een van de twee errors is al weg :) Wat blijft over:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/login.php:2) in /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/config.php on line 2

Alvast bedankt! En graag hulp over hoe ik nu verder moet.

Groetjes,

Bram

Bram Couteaux

Bram Couteaux

16/11/2007 17:20:00
Quote Anchor link
Log ik nu in, krijg ik deze errors:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/login.php:2) in /home/eaczc/domains/eaczc.nl/public_html/test/login.php on line 92

De bovenste is hetzelfde als voor het inloggen maar de tweede niet. Op lijn 92 staat:

header ("location: index2.php");

Ik snap er nog steeds niets van.. Want waarom werkt het hier niet en op me eigen server wel, andere configuratie van php misschien?

Groetjes,

Bram

Frank -

Frank -

16/11/2007 17:23:00
Quote Anchor link
Voor regel 92 heb je dus al output, namelijk op regel 2. En dat mag niet.

Op de één of andere manier wordt er op de ene server al output verstuurt, ook al wil je dat niet.

Terence Hersbach

Terence Hersbach

16/11/2007 17:24:00

Bram Couteaux

Bram Couteaux

16/11/2007 17:48:00
Quote Anchor link
Ik kom er helaas nog steeds niet uit, hopelijk kunnen jullie me helpen als ik jullie de scripts geef, excuus dat het slordig is ben beginnend php coder:

login.php
<!--even de titel invoegen-->
Code (php)
1
<? include("title.php"); ?>

<!--het css bestand laden-->
<style type="text/css" media="all">
@import "style.css";
</style>
</head>

<!--hier begint het body met daarin de top en footer geinclude en de daadwerkelijke pagina in de content div-->
<body>
Code (php)
1
<? include("top.html"); ?>

<div id="content">
<div id="lefty">
<ul>
<li></li>
</ul>
</div>
<div id="righty">
<h2 align="left">Inloggen</h2>
<!--Hier begingt het php gedeelte dat in de content table staat-->
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
<?
include("config.php");

if($_GET['p'] == "uitloggen")
{

$_SESSION = array();
    header("Location: ".$_SERVER['PHP_SELF']."");
}

elseif($_GET['p'] == "wijzig_pass")
{

if($_POST['wijzig_pass'])
    {

if($_POST['password'] == $_POST['password2'])

{

$sql = "UPDATE `inlogsysteem` SET `password` = '".md5($_POST['password'])."' WHERE `id` = '".$_SESSION['id']."'";
            mysql_query($sql)
            or die('Kon query niet naar database verzenden');
        }

else
        {

echo "<b><i>De wachtwoorden zijn niet gelijk</i></b><br><br>";
            echo "Klik <a href=\"javascript:history.back(-1)\">hier</a> om terug te gaan";
        }

}

else
    {
        echo "<table border=\"0\" cellpadding=\"1\" cellspacing=\"0\">";
        echo "<form action=\"\" method=\"post\">";
        echo "<span style=\"font-size:8pt;\">* Niet op 'Enter' drukken maar<br> met de muis klikken op 'Wijzig'</span>";
        echo "
            <tr>
                <td>Nieuwe wachtwoord</td>
                <td><input type=\"password\" name=\"password\"></td>
            </tr>
            <tr>
                <td>Herhaal wachtwoord</td>
                <td><input type=\"password\" name=\"password2\"></td>
            <tr>
                <td>&nbsp;</td>
                <td align=\"right\"><input type=\"submit\" name=\"wijzig_pass\" value=\"Wijzig\"></td>
            </tr>
        "
;
        echo "</form>";
        echo "</table>";
        echo "<a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."\">Terug</a><br><br>";
    }
}

elseif($_SESSION['login'] == "1" && $_SESSION['status'] == "a")
{

echo "Welkom ".ucfirst($_SESSION['naam'])." !<br><br>";
    echo "[Admin]<br><br>";
    echo "<a href=\"admin.php\" target=\"_blank\">Admin Locatie</a><br><br>";
    echo "<a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?p=wijzig_pass\">Wijzig wachtwoord</a><br><br>";
    echo "<a href=\"leden.php\"><b>Ledenlijst</b><br><br>";
    echo "<a href=\"".$_SERVER['PHP_SELF']."?p=uitloggen\">Uitloggen</a>";
}

elseif($_SESSION['login'] == "1" && $_SESSION['status'] == "m")

header ("location: index2.php");

elseif($_SESSION['login'] == "1" && $_SESSION['status'] == "z")

header ("location: index4.php");

elseif($_SESSION['login'] == "1" && $_SESSION['status'] == "n")

header ("location: index3.php");

else
{

if($_POST['login'])
{

$email = addslashes($_POST['email']);
    $md5_ww = md5($_POST['password']);
    $sql = "SELECT * FROM `inlogsysteem` WHERE `email` = '".$email."' AND `password` = '".$md5_ww."'";
    $query = mysql_query($sql);

if(mysql_num_rows($query) == 1)
    {

$email = addslashes($_POST['email']);
        $md5_ww = md5($_POST['password']);
        $statussql = "SELECT * FROM `inlogsysteem` WHERE `email` = '".$email."' AND `password` = '".$md5_ww."'";
        $statusquery = mysql_query($statussql);
        $status = mysql_fetch_assoc($statusquery);

if($status['status'] == "n")
            {

$_SESSION['login'] = "1";
                $_SESSION['status'] = "n";
                $_SESSION['naam'] = $email;
                $_SESSION['id'] = $status['id'];
            }

elseif($status['status'] == "m")
            {

$_SESSION['status'] = "m";
            }

elseif($status['status'] == "z")
            {

$_SESSION['status'] = "z";
            }

elseif($status['status'] == "a")
            {

$_SESSION['status'] = "a";
            }

}

else
    {
        echo "Emailadres en/of wachtwoord verkeerd<br><br>";
    }
}

echo "
    <table border=\"0\">
    <form action=\""
.$_SERVER['PHP_SELF']."\" method=\"post\">
    <tr>
        <td>Emailadres</td>
        <td><input type=\"text\" name=\"email\" size=\"15\"></td>
    </tr>
    <tr>    
        <td>Wachtwoord</td>
        <td><input type=\"password\" name=\"password\" size=\"15\"></td>
    </tr>
    <tr>
        <td></td><td align=\"right\"><input type=\"submit\" name=\"login\" value=\"Login\"></td>    
    </tr>
    <tr>
<td></td>
    </tr>
    <tr>
    <td></td>
    </tr>
    <tr>
    <td><a href=\"new_pass.php\">Nieuw wachtwoord?</a></td>
    </tr>
    </form>
    </table>
    "
;
}

ob_end_flush();
?>

<!-- en het php gedeelte van de content eindigt hier.-->
</h2>
</div>
</div>
<!--nog even de footer includen-->
Code (php)
1
<? include("footer.html"); ?>

config.php
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?
session_start();
ob_start();
mysql_connect("xxxx","xxxx","xxxx")
    or die("Kan geen contact maken met de mysql database");
mysql_select_db("xxxx")
    or die("Kan de database niet selecteren");

?>

title.php
<html>
<head>
<title>EACzc Intranet</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee. En zou iemand misschien kunnen verklaren dat dit systeem vlekkeloos werkte op mijn eigen server en hier in de nieuwe server deze errors ineens geeft.

Groetjes,

Bram

Frank -

Frank -

16/11/2007 17:51:00
Quote Anchor link
Duidelijk verhaal: Je begint direct met output en daarna nog eens een keertje met php waarbij je de functie header() wilt gaan gebruiken. Dat kan dus niet.

Output doe je als aller, aller laatste en begint dus nooit op regel 1.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.