Hoe optelossen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 13:34:10
Quote Anchor link
Hallo allemaal momenteel gebruik ik de onderstaande code om een filename te weergeven, dit werk allemaal prima dankzij kees scheppers, enkeld hij werkt alleen voor 1 afbeelding en niet voor meerdere? Hoe los ik dit op?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$DisplayAttachment
= $client->dbDocAttachmentList($srv_name, $db_name, $unid, 'Book_Cover');

$xml = simplexml_load_string($DisplayAttachment);

foreach($xml->file as $file) {
  echo 'Info: ' . (string)$file->name . (string)$file->source . (string)$file->size;
}

?>

Bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 21:19:11

Dennis meijer

dennis meijer

12/05/2011 14:13:22
Quote Anchor link
Gebruik dit eens.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
$DisplayAttachment

$xml = simplexml_load_string($DisplayAttachment);

$xml1 = $xml->file;

foreach($xml1 as $file) {
  echo 'Info: ' . (string)$file->name . (string)$file->source . (string)$file->size;
}

?>
Gewijzigd op 12/05/2011 14:13:43 door dennis meijer

Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 14:19:18
Quote Anchor link
Gebeurd precies het zelf hij haalt maar 1 Attachment op terwijl er echt meer zijn erg vreemd?

Dennis meijer

dennis meijer

12/05/2011 14:21:40
Quote Anchor link
Wat doet die zo dan:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
$DisplayAttachment

while($xml = simplexml_load_string($DisplayAttachment)) {
  echo 'Info: ' . (string)$xml->name . (string)$xml->source . (string)$xml->size;
}

?>

Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 14:21:54
Quote Anchor link
Dit is mijn html trouwens wellicht is hier iets fout?

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<form action="" method="post">
<select name="Download">
<option><---Select attachment---></option>
<option name="Download">$DataAttachment</option>
</select>
<input type="submit" value="Download" name="submit" />
</form>

Toevoeging op 12/05/2011 14:27:10:

Met die while blijft die steeds de zelfde attachment pakken en me browsor blijft erg lang laden.

Dennis meijer

dennis meijer

12/05/2011 14:32:21
Quote Anchor link
Dan snap ik er ook niet veel van veel te warrig verhaal...

Heb je wel meerdere rijen in je database?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/05/2011 14:35:05
Quote Anchor link
Dennis meijer op 12/05/2011 14:32:21:
Dan snap ik er ook niet veel van veel te warrig verhaal...

Heb je wel meerdere rijen in je database?

Wie heeft het over een database?

Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 14:35:53
Quote Anchor link
Nee ik werk met een webservice ik haal deze bestanden dus op uit een xml file die op een andere server staan. In deze xml file staan id's met inhoud en bij elk id kun je plaatjes uploaden dat werk allemaal, de naam van het plaatje weergeven is nu het punt hij pakt enkeld de naam van 1 afbeelding terwijl er meerdere in de xml file staan, ik moet iets doen met een loop of een while maar kom er ff niet uit...

Dennis meijer

dennis meijer

12/05/2011 14:36:13
Quote Anchor link
Mijn fout er finaal overheen gekeken(A)

xml snap ik neit echt sorry
Gewijzigd op 12/05/2011 14:37:17 door dennis meijer

Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 14:38:54
Quote Anchor link
Je hoeft de xml ook niet te snapen omdat te kunnen doen, enkeld er moet een loop gemaakt worden of in die richting, ik zelf ben een programmeur in c++ en c# en werk sinds kort met php in elke andere taal is een foreach een array blijkbaar in php niet? Er moet dus iets gedaan worden dat hij meerdere namen van plaatjes weergeeft uit de xml file met de var $DataAttachment krijg ik de naam van het plaatje maar enkeld van 1 en niet van meerdere.
Gewijzigd op 12/05/2011 14:41:01 door Ben Van de Voorde

Dennis meijer

dennis meijer

12/05/2011 14:40:32
Quote Anchor link
Meestal werkt dat met een while query...

Dat gebruik ik meestal tenminste
Gewijzigd op 12/05/2011 14:40:47 door dennis meijer

Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/05/2011 14:57:02
Quote Anchor link
Ik denk dat ik gewoon iets fout doe in mijn html want de echo weergeeft gewoon het volgende:

Info: warren.JPG Info: 149120_469476713644_717498644_5950953_2388345_n.jpg2

2 namen van afbeeldingen dus maar als ik de volgende html code gebruikt waar de var $DataAttachment instaat weergeeft er maar afbeeldings naam hij loopt dus niet mee in de html hoe los ik dit op?:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
<form action="" method="post">
<select name="Download">
<option><---Select attachment---></option>
<option name="Download">$DataAttachment</option>
</select>
<input type="submit" value="Download" name="submit" />
</form>

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.