Hulp gezocht bij maken van kruistabel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren senior C# developer in Arnhem gezocht

Organisatie Voor een van mijn businesspartners uit de omgeving van Arnhem ben ik op zoek naar een ervaren senior C# ASP.NET developer. Deze organisatie maakt complexe software producten voor bepaalde bedrijfsprocessen. Denk hierbij aan beslisregelsystemen, klachtenmanagementsystemen, digitale formulieren of een combinatie hiervan in één portaal. De software wordt specifiek op elke klant zijn wens aangepast. Bij de klanten moet je denken aan enerzijds provincies, gemeenten en overheidsinstanties en anderzijds aan banken, hypotheekverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen. Binnen het bedrijf, van circa zestig man groot, heerst een informele sfeer. Collegialiteit staat er hoog in het vaandel, wat je terugziet in de wekelijkse vrijdagmiddagborrel

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

08/07/2019 22:59:03
Quote Anchor link
Ik denk dat je het niet begrijpt. Zie mijn privébericht met wat meer duidelijkheid.
Ik hoop dat dit de zaak opheldert en dat we je alsnog kunnen helpen hier met je hulpvraag.

Want nu wordt het topic juist extra warrig, en dat willen we voorkomen. Ik hoop niet dat je dit ziet als pesterijen of iets dergelijks, maar je moet het enkel zien als een sturing zodat het forum en het topic overzichtelijk blijft.
Gewijzigd op 08/07/2019 23:01:01 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

20/07/2019 08:07:16

Ozzie PHP

Ozzie PHP

09/07/2019 11:42:34
Quote Anchor link
---- STOP ----

Misschien even opnieuw beginnen?

@ Dirk Huizinga

Dit is een openbaar forum. Alles wordt hier in de openbaarheid besproken. Wil je privé-contact of privé-begeleiding dan kun je inderdaad beter, zoals Ariën voorstelde, een vacature plaatsen.

De opties zijn dus:
1) In de openbaarheid je probleem bespreken, zodat iedereen zich op het forum ermee kan bemoeien
2) Een vacature plaatsen als je 1-op-1 contact wil met iemand die het probleem tegen betaling oplost

Je moet voor jezelf uitmaken welke optie jouw voorkeur heeft.

Hoe jij jouw vraag stelt, ik citeer "Dit hoeft uiteraard niet kosteloos te zijn. Ga graag met iemand daarover in onderhandeling buiten het forum om." lijkt het alsof je voor optie 2 kiest waarbij je dus een vacature dient te plaatsen.

Als een vacature niet de bedoeling is, dan kun je je vraag gewoon hier op het forum stellen, maar dan kan dus ook iedereen erop reageren en is er geen sprake van 1-op-1 contact. Indien je voor deze optie kiest, dan is het wel de bedoeling dat je aangeeft wat je zelf al hebt geprobeerd met wat code erbij.

Hoop dat het zo wat duidelijker voor je is.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

09/07/2019 21:23:47
Quote Anchor link
Ik zie nu net dat de TS al een topic gestart had:
https://www.phphulp.nl/php/forum/topic/koppelings-matrix-hoe-maak-je-die/102754/

Helaas hebben we niks meer van hem gehoord hierover, dus mogelijk zat hij al dicht in de buurt van een goede oplossing die hem gegeven is?

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.