Hulp nodig bij een mail form.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Anthony Martina

Anthony Martina

09/04/2014 04:46:07
Quote Anchor link
Hi PhpHulp mede formers,

Ik zoek met spoed hulp onlangs heb ik een mail form online gekocht maar het wil niet naar mijn mail verzenden de verzend knop doet het ook niet en ik kan op geen enkele regel zie waar ik mijn email moet vullen zodat het wel gaat kan iemand mij helpen aub ?

Als iemand mij kan helpen geef ik die gene een copy van de mail form dat ik gekocht heb !!

Op www.streetwayfashion.nl is de form te zien.

Vriendelijke groeten,

Anthony
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 15:28:03
 
Michael -

Michael -

09/04/2014 08:27:36
Quote Anchor link
>>> Als iemand mij kan helpen geef ik die gene een copy van de mail form dat ik gekocht heb !!
Bedoel je dit als beloning? Dan zeg ik; nee bedankt.

Kan de gene waarvan je het script hebt gekocht je niet helpen? Die weet het beste hoe het in elkaar zit.

Op je www zie ik alleen een witte pagina. Mogelijk moet je error reporting even aanzetten?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
ini_set('display_startup_errors',1);
ini_set('display_errors',1);
error_reporting(E_ALL);
?>
 
Webmaster Robbe

Webmaster Robbe

09/04/2014 15:32:55
Quote Anchor link
Ik zou je graag willen helpen.
Maar ik ga geen ander mans code ontcijferen om jou te kunnen helpen. Ik maak mijn eigen code (die wel zal werken tegen betaling natuurlijk) en ik zou graag eerst iets meer willen zien dan een witte pagia :)

mvg,

Robbe
 
E vH

E vH

09/04/2014 15:35:59
Quote Anchor link
Met spoed 3 recties.

Allemaal de glazenbol op tafel :-)
Gewijzigd op 09/04/2014 15:36:22 door E vH
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.