IE baggert

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Reinhout

reinhout

28/10/2007 20:33:00
Quote Anchor link
Kben bezig met een klein blogje voor mezelf (Klik) en natuurlijk zijn er geen problemen met FF, kijk ik toch even in IE7 en wat zie ik: enkele prentjes worden herhaalt op de pagina...Background-repeat op none zort voor een extra wit lijntje tussen de prentjes (links is de repeat op none ingesteld, rechts niet)
'K bagger al een eindje op het probleem (en 'k geef toe geen css held te zijn)
De css voor dit stukje problemen vind je hier
Hoop dat jullie me kunnen/willen helpen,
Groetjes,
Reinhout
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 12:03:46
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

28/10/2007 20:43:00
Quote Anchor link
Het is niet helemaal hetzelfde, maar het lijkt wel enigszins op de lay-out die ik laatst voor iemand anders heb gemaakt als voorbeeld. Kijk even naar de CSS van die link.
 
Reinhout

reinhout

31/10/2007 11:36:00
Quote Anchor link
Kheb 3 uur gezocht tot ik plots het doctype bekeek, heb ik IE ook tot xhtml strict gedwongen en tada :D
badankt Jan
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.