iemand ervaring met php op ladot active isp linux server??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martin

Martin

20/09/2004 08:06:00
Quote Anchor link
iemand ervaring met php op ladot active isp linux server??

Ik heb een software paket gekocht van data becker..
website modules.. erg makkelijk.. zeker als je niets van php af weet... nu heb ik op aanraden van ladot mijn domein over laten zetten van een windows server naar een linux server... Nu werkt het gegenereerde php script nog niet.. omdat die server in safe mode draait..
Wie kent dit probleem van de databecker scripts en kan ik hier als leek iets aan doen?

groetjes Martin.
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 02:46:36
 
B a s
Beheerder

B a s

20/09/2004 10:45:00
Quote Anchor link
ik ken het script zelf niet maar safe mode suckt.. kunnen ze dat niet uitzetten voor jou account??
 
Robin

robin

20/09/2004 11:12:00
Quote Anchor link
ladot:S Denk dat ze dat niet doen... is ladot niet enorm prijzig als je php+mysql erbij neemt?
 
Martin

Martin

20/09/2004 14:34:00
Quote Anchor link
tja.. ik zit al jaren bij ladot.. vanaf je als particulier een eigen domein daar kunt hosten..
Ik heb toevallig net 59 euries overgemaakt..
toen wist ik niet dat zij php in standaard mode niet ondersteunen.. Het paket van databecker schijnt naar zeggen... standaard scripts te genereren..
Had ik geweten, dat zei alleen in safe mode draaien, had ik nooit bij hun gebleven..
Aangezien ik geen verstand heb van php scripts schrijven, ben ik genoodzaakt om gebruik te maken van dergelijke programma's ..
Zijn er misschien nog andere programma's die dit zelfde doen? Kan iemand mij misschien vertellen,
welke ( niet te dure ) isp wel standaard php ondersteund?

Groetjes Martin.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.