Image hovers in FF werken niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Zelf Weten

Zelf Weten

08/01/2010 15:14:00
Quote Anchor link
Beste allen,

Op dit moment ben ik bezig met een SMS platform-website. Echter heb ik iets raars gedaan of is Firefox raar aan het doen na een update? Ik gebruik sprites en CSS om mijn menu weer te geven. NB. de website werkt nog niet optimaal in IE, dat is bekend en moet ik nog doen. Echter werken mijn hovers in het menu niet meer.

Ik snap er helemaal niks van en ben er al te lang mee bezig. Kan iemand mij uit de brand helpen en waar het aan ligt?

De website: http://v3.spryng.eu, de login: spryng en het wachtwoord is verrassend genoeg: 1337 :-)

Ook de registreer knop werkt niet, groene knop rechtsboven aan. Klik maar eens rechtermuisklik "Afbeelding weergeven" bij zowel het menu als bij deze knop.

Alvast bedankt!

Gr. Michiel
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 17:19:05
 
Niels K

Niels K

08/01/2010 15:20:00
Quote Anchor link
Je hover doet het hier ook niet in FF. Een beetje code kan trouwens geen kwaad:)
 
Zelf Weten

Zelf Weten

08/01/2010 15:52:00
Quote Anchor link
Klopt. Dat is mijn hele probleem. Zelfs in FF doet tie 't niet meer. Geen enkele hover wat betreft een div hover die een achtergrond image bevat.

Een stuk code kan ik hier plaatsen, alleen als ik het menu los document zet doet tie het wel. De fout zit dus echt ergens in mijn CSS denk ik.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar 't aan ligt...
 
Roy

roy

08/01/2010 16:51:00
Quote Anchor link
In chrome werkte het wel, dus ik dacht het moet een typ fout zijn of iets op de verkeerde plek. Na lang zoeken heb ik het probleem gevonden.
je kan namelijk niet hoveren over een class, wel over een div.
dus van bv:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
#menu .products:hover, #menu .productsselect

moet je
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
#menu:hover .products, #menu:hover .productsselect

maken.
 

08/01/2010 19:54:00
Quote Anchor link
Firefox houd zich niet altijd aan de regels. Je kunt er dus niet vanuit gaan dat als het goed werkt in Firefox dat het klopt. Of als het niet goed werkt, dat het niet goed klopt.
Bij mij hier in Opera werkt het wel voor Producten, maar voor de andere menu items niet.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.