includen, werkt niet !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

22/10/2003 20:33:00
Quote Anchor link
Hoi allemaal, ff een vraagje van een onervaren php starter... Ik probeer het keer op keer, maar het lukt gewoon niet. Simpel een php bestand in een html pagina tonen.. (zoals een counter), de functie include werkt niet, en de tag
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php..?>
werkt ook niet. Als ik de gehele pagina met een script opsla als php, en hem dan open werkt ie wel op internet.. Maar ik wil gewoon een html pagina houden, met bijvoorbeeld een php counter in een bepaalde cel. Het bovenstaande probleem heb ik niet, als ik een php pagina instel als startpagina in een in line frame op een html pagina. Maar wat doe ik verkeerd....
Gewijzigd op 22/10/2003 21:11:00 door
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 06:24:12
 
Ros

Ros

22/10/2003 21:09:00
Quote Anchor link
Dat kan ook niet...je moet een .php bestand in een .php bestand includen
 
B a s
Beheerder

B a s

22/10/2003 21:12:00
Quote Anchor link
Je kunt 'include' niet gebruiken in een HTML pagina..

je moet de pagina met HTML als: naam.php noemen en de counter dan includen ... dus;

dit in naam.php:

<html>
<head><title>bla</title</head>
<body>
....
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? include ("bestand.php"); ?>

...
</body>
</html>
 
Bo az

Bo az

22/10/2003 22:49:00
Quote Anchor link
idd, gebruik je php...zet dan alles in php bestanden, html werkt wel in een *.php bestand, maar andersom niet :S
 

23/10/2003 06:35:00
Quote Anchor link
Re Boaz, je verteld dat php in een HTML pagina niet werkt, maar de enige manier, hoe ik php in een HTML document kan laten werken, is het PHP bestand als startpagina van een Iframe in te stellen.(dan doet ie het in HTML) Maar ik denk, dat dit niet de goede manier is, zoals ik jullie antwoorden lees. Dus als ik een PHP counter wil gebruiken, zou ik mijn hele pagina als PHP moeten opslaan ? Jammer, ik dacht dat je binnen HTML ook met PHP kon werken, maar dit kan dus alleen andersom, HTML in een PHP bestand gaat dus wel.

Is mijn manier van het "I frame" gebeuren ook te gebruiken? Want het werkt wel zo... Of moet ik de i frames vergeten ? Plz help me, me myself and the "onervaren" PHP'er.. n(-:
 
B a s
Beheerder

B a s

23/10/2003 08:35:00
Quote Anchor link
Je kan best iframes gebruiken.. als je gwoon alle bestanden de extensie .php geeft dan kun je 'include' overal gebruiken..
 

23/10/2003 12:26:00
Quote Anchor link
idd, je kan het beste alles al *.php opslaan, geen probleem lijkt me? allee n moet je, je hyperlinks misschien ff aanpassen... is vervelend als je al een hele site gemaakt hebt... :S

Maar ondhout voor in het vervolg; alles als *.php opslaan.
 
Jody

Jody

23/10/2003 16:51:00
Quote Anchor link
Gewoon alles *.php noemen ook al is het een HTML-bestand. Dan kan het haast niet fout gaan volgens mij ;-)
 
Ros

Ros

23/10/2003 16:57:00
Quote Anchor link
Waarom zegt iedereen hetzelfde?? Een keer is toch genoeg
 
Web Smile

Web Smile

23/10/2003 17:11:00
Quote Anchor link
Quote:
Waarom zegt iedereen hetzelfde?? Een keer is toch genoeg


dan lijkt het net of iedereen slim is :)
Gewijzigd op 23/10/2003 17:18:00 door Web Smile
 
Bo az

Bo az

23/10/2003 17:15:00
Quote Anchor link
idd, waarom zegt iedereen het zelfde, een keer is toch genoeg :P
Gewijzigd op 23/10/2003 17:15:00 door Bo az
 
B a s
Beheerder

B a s

23/10/2003 17:18:00
Quote Anchor link
hmm.. waaorm zegt iedereen hetzelfde?
 
Rob

rob

15/11/2006 21:01:00
Quote Anchor link
dit is humor het begint met een vraag en het eindigt met hmmm...ja waarom zegt iedereen hetzelfde?
 
Bo az

Bo az

15/11/2006 21:07:00
Quote Anchor link
En het is niet grappig om een ruim 3 jaar oud toppic omhoog te schoppen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.