Inlog systeem met elk een aparte pagina!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jan Mas

Jan Mas

06/11/2004 09:17:00
Quote Anchor link
Hallo webmasters,

Ik zoek een (login) script .

Mijn bedoeling is een loginpagina maken waar meerdere gebruikers kunnen op inloggen maar die elk naar een andere pagina worden verwezen.

Hoe kan je dit doen? En kan je dit op een automatische manier?

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 12:47:59
 
Wverbeek

wverbeek

13/11/2004 13:37:00
Quote Anchor link
Dit script zoek ik ook
weet iemand zo''n script ?
thanks
 
Winston Smith

Winston Smith

13/11/2004 14:01:00
Quote Anchor link
Ja dat kan automatisch. Heb je mysql-database nodig. Weet niet hoe je bedoelt dat iedereen naar een andere pagina moet? Een random pagina, of iedereen zijn eigen startpagina of zo?
 
Wverbeek

wverbeek

13/11/2004 14:58:00
Quote Anchor link
gewoon
als iemand b.v als gebr naam gert invult
en als w8woord 123456
dan gaat hij naar bev33.htm
en als hij invult als gebr naam gertjan
en als w8woord 548075043
dan gaat hij b.v naar bev22.htm

ik heb het heel hard nodig

grtzz
 
Daniel

Daniel

13/11/2004 15:09:00
Quote Anchor link
een soort random dus???
 
Wverbeek

wverbeek

13/11/2004 15:10:00
Quote Anchor link
wat jij ervan wil maken
als het maar werkt en weet iemand hier een script voor ? heb hem heeeeeeeeeel hard nodig
 
Wverbeek

wverbeek

13/11/2004 15:18:00
Quote Anchor link
even voor de duidelijkheid het hoeft niet dezelfde persoon te zijn gewoon als ik bijvoorbeeld invul als gebr naam piet met bbh w8woord dan ga ik naar een bep pagina die ingesteld staat en als iemand anders invult gert met bbh w8woord dan gaat ie ook naar een bep pagina dus dat verschillende mensen op verschillende pagina's kunnen aanmelden anders moet ik allemaal apparte pagina's met inlogsystemen maken en daar heb k ff geen zin in als je het niet erg vind (zo'n 300 pagina's)

HARD NODIG !!
 
Wverbeek

wverbeek

13/11/2004 15:43:00
Quote Anchor link
help aub
 
Wverbeek

wverbeek

13/11/2004 15:43:00
Quote Anchor link
help aub
 
Guido

Guido

13/11/2004 16:17:00
Quote Anchor link
Mensen die zo ongeduldig zijn als jij worden vaak genegeerd... het is maar een tip. Je gaat niet na 20 minuten weer een dubbel berichten posten om aandacht te krijgen.
 

13/11/2004 18:24:00
Quote Anchor link
Maak gewoon met MySQL een tabel met
*username
*password
*redirect

Login: Als *username* = pers1 en *wachtwoord* is ww1 => ga naar *redirect* [met bijvoorbeeld Header: Location]
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.