Ipad, Iphone, Ipod, ....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

 - Diov  -

- Diov -

06/06/2012 17:03:44
Quote Anchor link
Beste,
ik wil een application maken voor de Apple producten die dan ook download baar is op Itunes.

Daar zouden ze zich dan eerst moeten registreren.
Daarna kunnen ze inloggen.

Dus ik moet een database koppelen. Welke database zou ik best gebruiken?
Blijven bij mySQL?

Welke programmeertaal (talen misschien)?
Php zal niet lukken vrees ik.

Ik koop binnenkort ook een Ipad. Daarom zou ik graag apps maken.
Gelieve wat informatie te geven hoe dit in z'n werk gaat en misschien vorige vraagjes op te lossen.

Heb nog niet echt gegoogled maar wil jullie antwoorden ook graag eens horen.
Dem
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 11:26:28
 
Wouter J

Wouter J

06/06/2012 17:06:13
Quote Anchor link
Apps voor Apple producten is niet zo heel makkelijk. Je moet daarvoor namelijk een Mac hebben.

Ik heb geen Mac, dus meer kan ik je helaas niet vertellen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/06/2012 17:06:53
Quote Anchor link
Je kan een API bouwen die het inloggen vanaf je iOS-applicatie verifieert via een JSON-string? Dan kan je gewoon PHP en MySQL gebruiken.
Gewijzigd op 06/06/2012 17:07:18 door - Ariën -
 
 - Diov  -

- Diov -

06/06/2012 17:08:34
Quote Anchor link
@ Wouter, heb het gevonden.
Alleen heb ik ook geen Mac, is er hier (misschien) een oplossing voor?

@ Aar, bedankt voor de tip. Maar ik wil ook graag slide effecten.
Dus weet niet of dit zo werkt.

Of is het alleen de php dat je dan bedoelt?
Gewijzigd op 06/06/2012 17:08:52 door - Diov -
 
- Mark -

- Mark -

06/06/2012 17:15:47
Quote Anchor link
Je zou een hackintosh van je PC kunnen maken maar ik weet niet zeker of er ook hardware eisen aan de sdk van apple hangen.

Als je een goedkope Mac wilt om op te programmeren zou ik even wachten tot de nieuwe Mac Mini's uitkomen. Je kunt dan waarschijnlijk een goedkope huidige generatie Mac Mini op de kop tikken voor 400 Euro.
 
 - Diov  -

- Diov -

06/06/2012 17:18:59
Quote Anchor link
@ Mark, ik heb pas een nieuwe laptop gekocht.
Maar misshien is dat wel de enigste oplossing.

Tevens ben ik ook nog maar 15 jaar oud. Ik moet ook nog wat sparen ;p.
Ik heb al wat gegoogled en via enkele tools zou je toch via een windows pc apple apps kunnen ontwikkelen.

Toevoeging op 06/06/2012 17:20:12:

Ik vind trouwens ook Eclipse.
Kan die ook apple apps ontwikkelen?
Iemand enige ervaring?
 
Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 17:49:38
Quote Anchor link
Jammer joh!

Om iOS apps te maken heb je toch echt Xcode nodig en die is alleen beschikbaar voor Mac OS X.
Ik ben Apple Developer en tsja... Je moet ook nog eens 8 tientjes per jaar neerleggen om Developer te mogen zijn.

Kortom, je hebt nodig:
- Een Mac
- Een Developer Licentie
- Een iPod touch, iPad of iPhone om apps te testen.

M.b.t. de connectie tussen een app en MySQL is het maken van eigen API's verboden. Deze worden niet toegelaten door Apple. Je zult gebruik moeten gaan maken van JSON.
 
 - Diov  -

- Diov -

06/06/2012 18:01:56
Quote Anchor link
@Rick, bedankt voor je raad.
Ik had al ergens gelezen dat je moet betalen voor apple dev.

Zoals aar al zei: via JSON.
Maar na wat grondig google werk vond ik deze site.

Heb het vertaald met google translate.
http://translate.google.com/translate?sl=en&tl=nl&js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Ftechexxpert.blogspot.be%2F2011%2F08%2Fhow-to-virtualize-os-x-lion-on-windows.html&act=url

De download tijd is ongeveer 1 uur.
Ik ga dit nu nog niet installeren maar wachten tot ik een nieuwe hard schijf heb van HP.
(voriga was een slechte ;s)

Nog een vraagje Rick.
Hoe haal je die Developer Licentie? En heb je die nodig? Anders werkt de link hierboven niet.
 
Roel -

Roel -

06/06/2012 18:13:09
Quote Anchor link
Begin er niet aan. Vaak zijn het hele gebrekkige besturingssystemen, en ik kan het weten want ik heb het zelf ook geprobeerd. Als je apps wilt maken voor een iPhone, iPod Touch of iPad, dan zul je toch echt een Mac nodig hebben vrees ik. (of je moet van een hoop ellende houden)
 
Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:15:09
Quote Anchor link
Hoi,

De Developer Licentie haal je binnen door je te registreren via: https://developer.apple.com/programs/ios/
Daar maak of kies je een Apple ID die je wilt laten registreren als Developer. Daarmee log je o.a. in op iTunes Connect.

Ik raad je echter aan eerst even te oefenen met Xcode en het programmeren van iOS Apps. Apple heeft een streng toelatingsbeleid. Apps die fouten bevatten of geen (goede) functies hebben worden niet toegelaten tot de App Store.

Je hebt zeker een licentie nodig. Zonder licentie heb je dus geen toegang tot iTunes Connect (het beheerderssysteem van je apps) en kan je jouw apps niet signeren met een Developer Certificaat van Apple. En je raadt 't al. Ongesigneerde apps worden niet toegelaten, sterker nog; die kunnen niet worden geïnstalleerd op een device.

Wat bedoel je met:

Dem Ian op 06/06/2012 18:01:56:
Anders werkt de link hierboven niet.
 
 - Diov  -

- Diov -

06/06/2012 18:21:19
Quote Anchor link
@ Roel, dat is waar.
Ik ga er niet meer op verder.

Als je dan al een mac hebt, moet je ook nog eens iOs Developer Progem downloaden.
99 dollar per jaar.

27 cent per dag, als je dan ook nog eens een degelijke hosting wil voor een website.
Je laptop moet je er dan ook nog bijrekenen.

Heb gekeken naar de Mac mini. Zit er daar een scherm ingebouwd ofzo?
Of moet je dat dan ook eens kopen?

Daarna moet ik dan ook een ipad kopen.

Op de mac's staat ook geen microsoft office word of powerpoint dat ik wel degelijk nodig heb in school. Dan moet je weer betalen.

Totaalplaatje voor een app te kopen: €2000
 
Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:28:59
Quote Anchor link
Een Mac Mini is alleen een soort computer, je hebt daar nog een display bij nodig.

Tevens is het verstandig voordat je überhaupt een licentie koopt eerst even te leren hoe je Apps programmeert. ;)

Succes en als je vragen hebt hoor ik het wel!
 
Joakim Broden

Joakim Broden

06/06/2012 18:37:47
Quote Anchor link
Tja soms moet je eenmaal investeren om ergens mee te beginnen, maar dat verdien je daarna makkelijk terug. En dat totaal plaatje van € 2000 weet ik niet waar jij dat op baseert.

Huidige mac mini (nee daar zit geen scherm bij, bij een gewone PC toch ook niet? tenzij je een aanbieding hebt) kosten iets rond de € 700,00 en een macbook heb je al voor € 1300,00. Hou je huidige laptop voor school voor je school vanwege offcice en powerpoint (Apple heeft hun eigen office shizzle, zit dat niet bij je OS in?)

Apple developer kost geld? Voor zover ik weet niet, ik ben geregistreerd als developer bij Apple en heb geen 99 dollar hoeven te betalen, of komt dat zodra je een App in iTunes zet?

Dus ik kom hooguit op zon € 1400,00. Een iPhone/iPad heb je eerst niet percee nodig omdat je gewoon iPhone/iPad simulator krijgt bij je Xcode (het is wel makkelijk als je een iPhone hebt maar is niet percee noodzakelijk). Xcode is een gratis programma en om een App te maken dien je Obective C geval te gebruiken. Ik zelf vind het erg veel op AS3 lijken. Alleen er is niet zo heel veel documentatie/sites te vinden als over PHP. maar als je je echt inzet is het te doen.

En anders kun je altijd nog een Macbook/Mini huren voor 1 a 2 maand? Kun je testen of het wat is, en hoef je niet gelijk iets aan te schaffen. Maar met iPhone/iPad Apps valt best wel wat te verdienen (als je het goed doet, maar ja dat is met websites ook zo)..
Gewijzigd op 06/06/2012 18:38:46 door Joakim Broden
 
Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:39:59
Quote Anchor link
Hoi Hertog Jan,

Developer SDK is gratis, net als Xcode. Echter wanneer je apps wilt plaatsen in de App Store gaat het je geld kosten.
Ik ben het niet met je eens over de iOS Simulator. Hierop kan je zeker wel je app testen, maar veel features werken daar niet in.
Denk aan bijv. Push Berichten.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

06/06/2012 18:40:22
Quote Anchor link
Ik heb laatst trouwens wel gehoord dat het op een Windows kan via 1 of andere manier maar dat het wel bagger werkt.

En er is ook iets dat je het in HTML5/Javascript bouwt en dat je het dan kan exporteren naar een iPhone App of zoiets. Zelf heb ik dat nog nooit geprobeerd aangezien ik het liever via de officiële manier doe.
 
Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:41:49
Quote Anchor link
Tsja... Kijk eens naar PhoneGap. Maarja, zonder certificaat geen App Store! ;)
 
Joakim Broden

Joakim Broden

06/06/2012 18:43:11
Quote Anchor link
Rick de Jong op 06/06/2012 18:39:59:
Hoi Hertog Jan,

Developer SDK is gratis, net als Xcode. Echter wanneer je apps wilt plaatsen in de App Store gaat het je geld kosten.
Ik ben het niet met je eens over de iOS Simulator. Hierop kan je zeker wel je app testen, maar veel features werken daar niet in.
Denk aan bijv. Push Berichten.


Ah dus die App Store komt later pas, dat is dus geen groot problemen. Want dat kun je eventueel aan de klant doorberekenen of terug verdienen via inkomsten via je App.

Wat betreft die iOS Simulator, ah oké ik ben pas sinds een tijdje bezig met Apps en heb tot nu toe altijd nog kunnen redden met de Simulator.

En Rick ik bedoelde PhoneGap ja ;-)

In iedergeval bedankt voor je informatie ;-) Weet ik ook weer paar nieuwe dingen.

Ohja 9 van de 10 keer is een iPhone app niet van toepassing maar is een mobiele website (met de functionaliteiten van een App) beter voor de kleine budgetten ;-)
Gewijzigd op 06/06/2012 18:46:22 door Joakim Broden
 
Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:45:24
Quote Anchor link
Graag gedaan! Denk er wel aan dat als je klant Push berichten wilt dat je een probleem hebt. Want ook als je jouw EIGEN app op je EIGEN Device wilt gebruiken heb je een certificaat nodig ;)
 
Joakim Broden

Joakim Broden

06/06/2012 18:47:21
Quote Anchor link
Rick de Jong op 06/06/2012 18:45:24:
Graag gedaan! Denk er wel aan dat als je klant Push berichten wilt dat je een probleem hebt. Want ook als je jouw EIGEN app op je EIGEN Device wilt gebruiken heb je een certificaat nodig ;)


Stomme Apple :-P
 
Roel -

Roel -

06/06/2012 18:47:39
Quote Anchor link
Rick de Jong op 06/06/2012 18:15:09:
Hoi,

De Developer Licentie haal je binnen door je te registreren via: https://developer.apple.com/programs/ios/
Daar maak of kies je een Apple ID die je wilt laten registreren als Developer. Daarmee log je o.a. in op iTunes Connect.

Ik raad je echter aan eerst even te oefenen met Xcode en het programmeren van iOS Apps. Apple heeft een streng toelatingsbeleid. Apps die fouten bevatten of geen (goede) functies hebben worden niet toegelaten tot de App Store.

Je hebt zeker een licentie nodig. Zonder licentie heb je dus geen toegang tot iTunes Connect (het beheerderssysteem van je apps) en kan je jouw apps niet signeren met een Developer Certificaat van Apple. En je raadt 't al. Ongesigneerde apps worden niet toegelaten, sterker nog; die kunnen niet worden geïnstalleerd op een device.

Wat bedoel je met:

Dem Ian op 06/06/2012 18:01:56:
Anders werkt de link hierboven niet.


Op gejailbreakte devices wel. :-)
Maar ik neem aan dat je daarvan op de hoogte was.
 
Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:55:17
Quote Anchor link
Klopt, maarja.. Dat mag niet meer he, anders wordt je licentie ingetrokken :)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.