is phphulp een vies woord?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Harry Koopman

Harry Koopman

27/05/2010 02:05:53
Quote Anchor link
Probleem inmiddels opgelost, maar het is wel opmerkelijk, dus schrijf ik het even.
Gister schreef ik een contact-formuliermailtje aan phphulp dat de verificatie emails na aanvragen nieuw wachtwoord niet bij me aankwamen. Dat bleef zo.
Het ligt echter niet aan jullie want,
Maar eens aangemeld met een ander emailadres, en daar kwam de verificatie-email wel binnen. Als ik die mail doorstuurde naar m'n normale emailaccount, weer noppes. Om kort te gaan, ik heb de tekst gestript en gekeken wanneer mail wel en niet aankwam: Blijkt dat zodra de url phphulp.nl in de tekst van de email staat, het spamfilter van mijn provider de mail NIET doorstuurt en achterhoudt. Dat heb ik ze inmiddels gemeld, want ze moeten dat aanpassen.
Maar gek is het wel. Wat heeft phphulp.nl in zich dat spamfilters erover vallen? Welk vies woord of spamwoord zit erin verborgen? Ik zou het niet weten.

Rest me nog te zeggen dat de eerste indruk van de nieuwe site fris en licht oogt, met gewoon een no-nonsense lay-out.
 
PHP hulp

PHP hulp

08/05/2024 05:16:21
 

27/05/2010 02:10:36
Quote Anchor link
Ik kan het me wel voorstellen dat die mailtjes bij jou er niet doorkomen.
Dat 'Gloednieuwe versie van PHPhulp online' is bij mij ook in de spamfolder terecht gekomen. Wellicht is het door dat mailtje gekomen...
 
Erik Rijk

Erik Rijk

27/05/2010 08:39:32
Quote Anchor link
Ik kreeg deze mail niet in mijn spam box. Dit was in gmail btw
 

27/05/2010 09:37:34
Quote Anchor link
Bij mij was het ook gmail.
 
Jesse Degger

Jesse Degger

27/05/2010 09:52:43
Quote Anchor link
zodra er bulkmails verstuurd worden vanaf een hosting die altijd loopt via een provider kan je maar zo op de blacklist gezet worden.
 
B a s
Beheerder

B a s

27/05/2010 13:29:41
Quote Anchor link
Het is inderdaad apart. Bij de meesten is hij wel gewoon aangekomen, maar bij sommige dus ook niet. Het IP adres van phphulp.nl staat bij backscatterer op de blacklist, maar bij de rest niet. Wellicht komt het daardoor:

link
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.