Jquery prepend en click events

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Voornaam Achternaam

Voornaam Achternaam

02/05/2011 13:21:15
Quote Anchor link
Goedemiddag,

Ik ben momenteel bezig met vensters(als div) in een browser, dit doe ik hastikke leuk, maar ik loop tegen iets aan.

Om een nieuw venster toe te voegen gebruik in Prepend(), dat is een functie die aan het begin van een object een waarde toevoegd die je zelf opgeeft.

Dit werkt allemaal hastikke goed, maar zodra ik een nieuw venster(div) toevoeg, werken sommige events zoals: Click, Dblclick etc. niet meer.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ps. Ik wil geen onclick="" gaan gebruiken ;)
Gewijzigd op 02/05/2011 14:54:29 door Voornaam Achternaam
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:03:03
 
Mar cel

Mar cel

02/05/2011 13:26:03
Quote Anchor link
Als je een element aan de dom toevoegt kan je deze idd niet gebruiken daarna, oplossing om het in een var te zetten: blaat = $(elelement).append('<div id="test"></div>');

nu kan je dus $(blaat).click() etc wel gebruiken. Andere optie is om het event direct na de apppend te koppelen.
Gewijzigd op 02/05/2011 13:26:51 door Mar cel
 
Arjan -

Arjan -

02/05/2011 13:30:28
Quote Anchor link
Stefan Jongejan op 02/05/2011 13:21:15:

Om een nieuw venster toe te voegen gebruik in Prepend(), dat is een functie die aan het einde van een object een waarde toevoegd die je zelf opgeeft.


Ter correctie: Prepend zorgt er voor dat aan het begin van het object een waarde wordt toegevoegd, in tegenstelling tot append.
Gewijzigd op 02/05/2011 13:30:51 door Arjan -
 
Voornaam Achternaam

Voornaam Achternaam

02/05/2011 13:36:38
Quote Anchor link
@Arjan, mijn excuses, iedereen maakt zo ze foutjes.

@Mar cel, ik begrijp je punt, maar dat word er dus bij elke venster(in dit geval een div) en stuk javascript toegevoegd voor die click?
Word de bron dan niet onnodig vol gespamt?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.