Klein probleem met de fotos op mijn php website, wie kan mij helpen :)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Richard vdBerg

Richard vdBerg

07/10/2010 11:26:00
Quote Anchor link
Beste Leden,

Graag wil ik een vraag stellen en hulp :)
Ik beheer een website: www.kdvbinnenstebuiten.nl, maar nu heb ik een serie fotos klaar
en die moeten erop, nou had ik de oude fotos ge-de-aktiveerd, omdat het er niet op kon.
Ik heb ze toen ergens een andere naam gegeven zodat het kruisjes werden op de website.
Nu heb ik de goede fotos klaar en die wil ik er voor in de plaats gaan zetten.

Het probleem zit ergens, het blijven nu kruisjes en het worden geen fotos, terijl de fotos wel al op de server staan.

Kan iemand mij misschien even helpen om te zien waar de fout zit?

D.m.v Msn of skype, of migoko en teamviewer (programmatjes zodat je kan meekijken)??

Neem mij niet kwalijk als dit bericht verkeerd staat.

Alvast onwijs bedankt!

Mvg, Richard
 
PHP hulp

PHP hulp

21/09/2024 03:08:10
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

07/10/2010 11:39:36
Quote Anchor link
Je hebt de foto's niet in de juiste map staan en/of de verkeerde naam gegeven (let ook op hoofd en kleine letters).
 
Richard vdBerg

Richard vdBerg

07/10/2010 11:48:41
Quote Anchor link
Jawel, want ik heb ze er nooit uitgehaald, alleen ergens wat veranderd, ik weet niet meer waar :o), dus wie o wie kan mij even snel helpen! thanks!!
 

07/10/2010 11:52:08
Quote Anchor link
Dus niet dus.
Kijk in de directory gallery, want bijvoorbeeld http://www.kdvbinnenstebuiten.nl/gallery/foto1.jpg bestaat wel, maar als je van die 1 een 4 maakt bestaat dat bestand niet.
Verder is het zo dat wij geen helderzienden zijn, dus als je een script o.i.d. gebruikt, dan kunnen wij dat niet raden.
 
Richard vdBerg

Richard vdBerg

07/10/2010 12:36:24
Quote Anchor link
Beste Karl,
Daar heb ik al gekeken, maar kom niet verder. En ik weet ook wel dat je geen helderzienden, maar wat heeft dat nou met dit te maken? klinkt ook niet ewcht vriendelijk, en nu weet ik nog steeds niet waar de fout zit, en ik ben ook nog maar een beginner :) bedankt! gr, rich
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

07/10/2010 12:51:21
Quote Anchor link
Hoeveel nieuwe foto's heb je?
Hoe heten die?
Waar heb je die nu opgeslagen (op je webserver)?
Hoe heb je ze op de site gezet?
 
Richard vdBerg

Richard vdBerg

07/10/2010 13:11:34
Quote Anchor link
hi,

Ze heten foto 1 foto 2, foto 3, etc
Ze staan op de webserver en op mijn laptop.
Ik heb ze erop gezet via FTP handmatig.
Je mag me toevoegen op MSN, zie boven.

MSN: [email protected]

Bedankt, groet
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

07/10/2010 13:18:18
Quote Anchor link
Als die fotonamen kloppen, is de oplossing heel simpel: je moet de spatie tussen foto en het volgnummer verwijderen.
Gewijzigd op 07/10/2010 13:23:20 door Obelix Idefix
 
Richard vdBerg

Richard vdBerg

07/10/2010 15:19:09
Quote Anchor link
opgelost, bedankt voor het mee helpen/kijken!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.