Layout check Ivette Corneillie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een bedrijf in de omgeving van Utrecht! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als C#.NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving van Utrecht. Je zult gaan samenwerken met collega's die over de hele wereld verspreid zitten. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en werkt met de nieuwste technieken. Als C#.NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je blijft op de hoogte van

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Het onderhouden, ontwikkelen en testen van front-end software van diverse klant- en medewerkersapplicaties; Het ontwikkelen van maatwerk front-end oplossingen in Vue.js en participeren in een scrumteam; Mede-verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van drie junior front-end developers; Verantwoordelijk voor code-reviews en het opstellen van de juiste documentatie zoals userstories en API ontwerp; Participeren in diverse projecten t.b.v. optimalisatie van diverse applicaties; Het opzetten van API koppelingen met externe applicaties. Hier ga je werken Betreffende organisatie is gevestigd in de regio van Swifterbant en is al ruim 20 jaar lang bedreven in het ontwikkelen en aanbieden van

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »
Jelle -

Jelle -

20/08/2006 21:03:00
Quote Anchor link
Ik heb een site gemaakt voor een artieste.
Het gaat hier over schilderkunst.
De bedoeling van de site is om een paar werken te kunnen bekijken, de recente tentoonstellingen kunnen zien en een berichtje na te laten in het gastenboek.

hier is de link:
http://www.styledideas.be/ivette/sitecheck.php

Quote:
Na tips en opmerkingen nieuwe versie: http://styledideas.be/ivette/main.php?pagina=biografie
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 12:04:33
 
Ponzi

Ponzi

20/08/2006 21:13:00
Quote Anchor link
Mooi, niets op aan te merken, maar wacht een beetje op een werkende (HTML) versie ;) !
 
Jelle -

Jelle -

20/08/2006 21:13:00
Quote Anchor link
eerst layout check hé ;)
 
Ponzi

Ponzi

20/08/2006 21:20:00
Quote Anchor link
Ik vind het heus een geweldige site. Geeft goed weer waarover zijn inhoud gaat (verven). Rustig, goed leesbaar, mooi contrast, niet eentonig, origineel. Goed werk !
 
Kalle P

Kalle P

20/08/2006 22:27:00
Quote Anchor link
Ziet er mooie uit. Goede kleuren combinaties.
Wat ik zelf mooier zou vinden is om tussen je header en je menu wat witruimte te plaatsen. Die kleuren vind ik namelijk niet echt mooi met elkaar.
Wat ik ook wat netter vind is om die bij-informatie, zoals bezoekers statistieken.... wat meer op de achtergrond te plaatsen, er wordt nu meer de aandacht getrokken van dat maar het is optioneel. Dat wordt nu bij de hoofdtekst getrokken, zondat dat het daar enig verband mee heeft. Kortom wat meer naar beneden. Beetje tegen de onderkant.

Voor de rest mij complimenten, ziet er erg goed uit.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

20/08/2006 22:32:00
Quote Anchor link
Ik vind het er ook mooi uitzien. Ik mis nog wel een korte kreet waardoor je onmiddellijk weet waar de site over gaat.
 
Kalle P

Kalle P

20/08/2006 23:00:00
Quote Anchor link
@Jan
Aan het menu te zien is dit de 'werk'-pagina.
Maar aan de kop te zien is het de 'biografie'-pagina.
Naja 1 van de 2 zal het wel zijn. Maar rechts bovenaan in de header staat home. Dus daar zal wel het één en ander op staan over het hoe en wat over de site. Daarnaast zet Jelle dat ook al in zijn post, dus zal dit ook wel op de hoofdpagina staan.
 

20/08/2006 23:16:00
Quote Anchor link
Haal die links Admin en Bezoekers statistieken daar onder weg. Staat zo kneulig.

Plaats een zwart randje om heel de header dus ook aan de bovenkant en tussen de menu blokjes en laat de menu blokjes tegelijk met de header beginnen en eindigen of vergroot deze afstand, is nu eigenlijk er net tussen in.

Home knop niet duidelijk.

Goede kleurcombinaties, niet saai. Doet geen pijn aan me ogen.

Misschien kan je nog wat doen met een header die via fade in en fade out af en toe wat anders toont.
 
Legolas

Legolas

20/08/2006 23:23:00
Quote Anchor link
Redelijk mooie uitstraling, "lichte" kleuren (als in "niet zwaar voor de ogen"), maar niet saai of zoiets.

Punt van Webmakerij over t zwarte randje ben ik t mee eens, ook voor de gehele pagina.

Ik kan leven met de home knop mits de gehele header een link naar de home wordt, dit is iets wat gebruikers kunnen verwachten, net zoals t google logo. Misschien ook een home link in de naam links van het content blok.
 
ArendJan

ArendJan

21/08/2006 08:28:00
Quote Anchor link
I vind 'm netjes, maar wel ietwat saai...
 
Robbert

Robbert

21/08/2006 08:54:00
Quote Anchor link
wel mooi,Maar ik zou eerst een layout maken die niet 1 groot plaatje is... en dan kan je hem verder aan werken met Php
 
PHP hulp

PHP hulp

21/08/2006 10:43:00
Quote Anchor link
Ik vind dat het een erg leuke layout is. Het nut van het tekstje "Home" wat rechtsbovenin staat vat ik niet helemaal maar verder vind ik het er toppie uitzien!
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

21/08/2006 20:40:00
Quote Anchor link
ik vind het mooi gemaakt en dat meen ik serieus!
mijn complimenten!
en het is ook een goed idee om de hele header een home knop te maken!
 
Jelle -

Jelle -

23/08/2006 17:52:00
Quote Anchor link
Ik heb het design beetje aangepast. de nieuwe link is:
http://styledideas.be/ivette/main.php?pagina=biografie
 
- SanThe -

- SanThe -

23/08/2006 18:08:00
Quote Anchor link
Mooie site.
Ik zou wel op de spelling letten.:P
Quote:
Welkom

Welkom op mijn site. Hier kan je alle info vinden over mij en mijn werken.
Zie je iets wat je leuk vindt, laat een berichtje na in mijn gastenboek of kom eens langs op één van mijn tentoonstellingen.

Quote:
Toekomstige tentoonstellingen

Voorbije Tentoonstellingen

Voorbije Tentoonstellingen. Klinkt niet erg mooi.

Verder zou ik bij Contact ook de straatnaam met een Hoofdletter laten beginnen.

Maar, nogmaals, erg mooi allemaal.

Edit: Ik zou ook het formulier even netjes uitlijnen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Kalle P

Kalle P

23/08/2006 18:08:00
Quote Anchor link
Op de home pagina, staan typo's.
Quote:
Als je iets wat je leuk vindt, lat een berichtje naa in mijn gastenboek of kom eens langs op 1 van mijn tentoonstellingen.

Als je iets tegen komt wat je leuk vindt, laat dan een berichtje achter in mijn gastenboek of kom eens langs op één van mijn tentoonstellingen

Biografie:
Je vergeet punten aan het einde van zinnen.
Het is abstract.
Er is geen grens tussen werkelijkheid en fantasie lijkt me beter dan droom.

Qua layout vind ik het erg goed gelukt, de punten heb je goed verwerkt. Het ziet er nu erg mooit uit, alleen 1 punt, het is niet erg duidelijk dat de banner (h1.jpg) de link is naar de home pagina. Dan zou ik het toch zo doen zoals je eerst had. Wat je hebt veranderd maakt het wel af, mijn complimenten.
 
Jelle -

Jelle -

23/08/2006 18:25:00
Quote Anchor link
De teksten zijn me gegeven, gewoon copy/paste.

de site is duidelijk nog niet af, het formulier enzo worden zeker nog verzorgd.

Anders kan ik een titel toevoegen aan de header link, dit zou al wat duidelijker zijn.

Bedankt voor de comment
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.