login inplementeren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Java developer Zorgsysteem

Dit ga je doen Werken aan het eigen gebouwde zorgsysteem; Verbeteringen maken en toepassen binnen de applicatie; Jij gaat werken aan de Back-end van de applicatie en sporadisch werk je mee aan de Front-end; Samenwerken met andere teams voor een optimaal resultaat; Jij kan 'clean' werken en high quality code schrijven; Jij werkt resultaatgericht. Hier ga je werken De organisatie houdt zich bezig met diverse applicaties met betrekking tot zorgregistratie. Dankzij hun systeem komt alle informatie, omtrent de zorg van een patiënt, op een overzichtelijke en toegankelijke manier samen in één systeem te staan. Op deze manier is deze informatie

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »
Reinhout

reinhout

04/07/2007 20:25:00
Quote Anchor link
Beste phphulp-ers,

Ik heb een login-script draaiende
(user: test | pass: test) maar ik weet echt niet hoe ik die moet inplementeren in de site...
Het is een loginscript van de scripts die hier online staan...
De reden dat ik het in een nieuw topic vraag is dat ik eerst een eigen login had gemaakt (het deed niet veel meer dan gewoon werken :$) maar dat ik die ook niet kon inplementeren -_-

Ik heb al php_self geprobeerd, maar dan laadt hij de pagina van het script ipv de site...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Reinhout
 
PHP hulp

PHP hulp

01/09/2024 07:15:42
 
Jan geen

Jan geen

04/07/2007 21:09:00
Quote Anchor link
dan niet..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan geen
 
Jelmer -

Jelmer -

04/07/2007 22:59:00
Quote Anchor link
Even een bijdrage van kleine waarde: het is implementeren. ^^,
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

04/07/2007 23:14:00
Quote Anchor link
reinhout schreef op 04.07.2007 20:25:
Beste phphulp-ers,

Ik heb een login-script draaiende
(user: test | pass: test) maar ik weet echt niet hoe ik die moet inplementeren in de site...
Het is een loginscript van de scripts die hier online staan...
De reden dat ik het in een nieuw topic vraag is dat ik eerst een eigen login had gemaakt (het deed niet veel meer dan gewoon werken :$) maar dat ik die ook niet kon inplementeren -_-

Ik heb al php_self geprobeerd, maar dan laadt hij de pagina van het script ipv de site...


Oke waar wil je hem precies hebben wil je hem gelijk bij binnekomst hebben zodat het een private site word of later of waar elders wil je hem hebben....
 
Reinhout

reinhout

05/07/2007 09:27:00
Quote Anchor link
het is de bedoeling dat mensen de hele site kunnen bekijken, maar als ze iets willen posten, ze moeten inloggen. Daarom moet die login ergens in het menu komen te staan. Als apparte login werkt hij goed, maar als ik hem implementeer moet hij de startpagina herladen, en niet naar het script gaan die een 2 mappen dieper zit. Ik include dat script nu, om overzichtelijkheid in mn index te bewaren...

edit:
http://www.onlinetutorials.be/
De login komt dus in de site (geinclude;het script staat in /includes/login)
Als je dan inlogd (met user: test | pass: test) zie je hij na het inloggen doorschakeld naar onlinetutorials.be/includes/login/login.php

ps: mijn site werkt met http://phphulp.nl/php/tutorials/8/132/221/ om de pagina's te tonen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door reinhout
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.