mail oplossing

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

As a Front-End React Developer you improve the user-experience of our web applications for your colleagues in Coolblue. How do I become a Front-End React Developer at Coolblue? As a Front-End React Developer you are responsible for developing user interface components and implementing them using React.js concepts and workflows. You work with the UX Designer and get energy from coming up with creative solutions and present these within the team. During the day you gather and welcome feedback on your technical and soft skills. Would you like to become a Front-End React Developer at Coolblue? Read below if the job

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »
Eric T

Eric T

11/10/2016 20:32:56
Quote Anchor link
Ik weet niet zo goed waar ik dit kwijt kan, dus daarom maar hier...
Het is geen scripting probleem maar meer een vraag om of iemand andere opties of oplossingen omtrent mail weet voor onderstaand geval:

*Situatie
Ik beheer de portal van een vereniging met ong 250...300 leden. Dit op mijn eigen webserver bij pcextreme.nl Alle leden van de vereniging (andere domeinnaam bij mijndomein.nl) moeten zo nu en dan
email met info krijgen + een bcc aan de webmaster. In totaal dus ong 500...600 mails.

*probleem 1
de providers ondersteunen geen 600 emails per uur (slechts 100) en óf willen dit niet aanpassen,
óf passen het wel aan 1-malig (dus dan kan ik maar 1 maal emailen... :-( )

*huidige oplossing
Sparkpost (voorheen mandrill). Werkt bijna perfect.

*probleem 2: huidige probleem
87 personen hebben een hotmail.com mail adres, en hotmail gooit (ongeacht de opmaak van de email)
alle mail van Sparkpost te allen tijde in het Junk Email mapje.
En dus krijg ik ongeveer 50 klachten binnen dat de email niet wordt ontvangen.
Hafijn, daar op reageren kost me weer bakken vol met tijd natuurlijk...

*vraag
Is er nou niet een andere oplossing, anders dan Sparkpost, welke wel de mail wel gewoon in het gewone postvak in van hotmail aflevert, óf is er nog een heel andere optie waar ik niet aan gedacht heb wat dit probleem kan tackelen? Ik denk aan een eigen mailserver o.i.d.

Alvast 1000x dank voor het mee denken.
 
PHP hulp

PHP hulp

09/05/2024 04:00:12
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/10/2016 20:38:23
Quote Anchor link
Of het door Mailchimp te laten regelen? Die staat zeer bekend om zijn betrouwbare maildiensten.

Anderzijds kan je ook de mails splitten over een BCC, zodat je naar één vaste geadresseerde (jouw mailadres) meteen de mail ontzichtbaar doorstuurt naar +/- 25 anderen. Dan kan je met 4 mails 100 mensen bereiken.
Het nadeel daarvan is dat je dan geen persoonlijke mails kan sturen, omdat je jouw eigen als geadresseerde gebruikt, waarna de mail dus in kopieetjes naar de anderen wordt verstuurd.

Anyway, Hotmail is behoorlijk streng in zijn mailtjes die daar aankomen. Er is een goede SPF-record nodig in de DNS van de domein van de afzender, anders komt het niet in de inbox aan. MailChimp zal er geen problemen mee hebben, maar wijs gebruikers er altijd op dat mails in de spambox kunnen belanden.
Gewijzigd op 11/10/2016 20:40:16 door - Ariën -
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/10/2016 20:57:05
Quote Anchor link
>> Het nadeel daarvan is dat je dan geen persoonlijke mails kan sturen

Ach, met een beetje wilskracht ;-)


Beste Jan, Piet, Klaas, Anita, Tamara, Ruud, John, Peter, Sandra, Erik ... ... ... ...

Bij deze ontvang je weer een gloednieuw exemplaar van de nieuwsbrief.


Alle gekheid op een stokje ... kun je niet een x aantal mails (via cronjobs) per uur sturen? Dus bij een nieuwsbrief bijv. tussen 0.00 en 1.00 de eerste 100, tussen 1.00 en 2.00 de volgende 100 enz. ?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/10/2016 21:04:23
Quote Anchor link
Ik weet dat er in DirectAdmin een instelbare beperking zit in het aantal mails. Dus met een cronjob ga je dan ook niet ver komen. Tenzij het een limiet van 100 per uur is.

Cc blijft een creatieve oplossing, maar of het gewenst is om alle namen op te noemen? Voor een notulen zou het prima kunnen :-P
 
Eric T

Eric T

11/10/2016 21:06:02
Quote Anchor link
Ozzie;
Wel, dat laatste is geen oplossing in dit geval dan... reden is dat bij het inschrijven voor deelname er een run is... Dus juist in dat ene geval wil ik eigenlijk ook 500...600 mailtjes kunnen versturen. Ok, dat zal misschien niet in een uur zijn, maar toch bijna wel in 2, mazimaal 3 uur.

Ariën;
Ik kan inderdaad dan geen persoonlijke emails sturen, en dat is nou net wel nodig bij die inschrijvingen (de inschrijfgegevens zoals lidnummer e.d., en de betalingsbevestiging via iDeal)

Ik heb zowel spf als dkim correct gezet, maar het blijft in de junk map terecht komen.
Dus dan zou als ik het goed begrijp nog naar mailChimp kunnen kijken, of in het ergste geval dan een eigen mailserver wellicht...
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/10/2016 21:13:09
Quote Anchor link
Ik verstuur ook mail die bij Hotmail in de spamfolder belandt, maar bij andere providers niet. Gaat het bij andere providers wel gewoon goed?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/10/2016 21:15:24
Quote Anchor link
Als het in de junkmail blijft komen, zou ik eens kijken of je ip-adres niet op een blacklist staat.
 
Eric T

Eric T

11/10/2016 21:20:00
Quote Anchor link
Ozzie, ja.. alle andere providers ontvangen de mail gewoon in hun inbox.
Ik lees ook wel dat er problemen zijn hoor tussen sparkpost en hotmail, dus ik realiseer me wel dat
ik daarin geen oplossing zal gaan vinden.
Maar ik vroeg me gewoon af of er nog iets anders bestaat als sparkpost (bijv mailchimp) waarmee ik hetzelfde kan bereiken. Of mogelijk heel andere oplossingen die ik niet ken.
Toen sparkpost trouwens nog mandrill was (dus onderdeel van mailchimp) waren er nooit problemen...maargoed.
Daar kunnen jullie naturlijk niks aan doen :-)
Het enige wat ik nog wel kan doen, maar dat verdient ook geen schoonheidsprijs, is alléén de mensen met een hotmail account, mail te sturen vanaf mijn eigen provider middels php mail, maar dan krijgt men dus als afzender mijn domein te zien in plaats van de vereniging... niet chique, maar het zal waarsch wel goed gaan...
En dan zal het met een beetje geluk net genoeg verdeeld zijn zodat iedereen email ontvangt in de eerste uren :-)

Toevoeging op 11/10/2016 21:20:45:

Oh ships, Ariën, da's een goeie... helemaal niet bij stil gestaan.
Ik zal eens kijken idd....
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/10/2016 21:23:05
Quote Anchor link
>> Als het in de junkmail blijft komen, zou ik eens kijken of je ip-adres niet op een blacklist staat.

Zover ik heb kunnen controleren niet. Ik heb wel een link staan in de betreffende mail. Wellicht komt het daardoor. Maar het valt me sowieso op dat Hotmail vrij streng is. Ik heb overigens nog geen dkim ingesteld. Zal ik tzt eens proberen en kijken of dat iets scheelt.
 
Eric T

Eric T

11/10/2016 22:22:51
Quote Anchor link
Misschien dat deze het beter doet ? Kga em eens proberen...
https://www.sendinblue.com/

Toevoeging op 11/10/2016 22:43:22:

Yessss!!! Sendblue doet het perfect!
Daarmee kan ik de hotmail users via sendblue versturen, en alle overige via sparkpost :-) Of misschien zelfs alles via sendblue...
Ik ben blij :-)
Gewijzigd op 11/10/2016 22:51:00 door Eric T
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.