Mijn nieuwe website

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dennis Sluijk

Dennis Sluijk

06/07/2011 13:20:47
Anchor link
Heej,

Ik heb een nieuwe website (mijn CMS staat erachter)

http://www.e-books-online.nl.

enige opmerkingen of verbeter punten?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 16:20:04
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

06/07/2011 13:33:52
Anchor link
persoonlijk vind ik dat je nog wat meer aan de opmaak zou kunnen doen want het is nu wel erg 'basis' (menu, header, tekst opmaak) en ik zou er een contact formulier neer zetten ipv een link die je outlook opend
 
TJVB tvb

TJVB tvb

06/07/2011 13:46:47
Anchor link
Gigantische header.

Verder is de rest ook heel groot opgezet. Ik dacht bijna dat mijn scherm op 800*600 stond alleen past die dan niet.

Als je dit op een tabblad of telefoon wilt gaan bekijken wordt het waarschijnlijk helemaal een ramp.
 
Dennis Sluijk

Dennis Sluijk

06/07/2011 13:52:52
Anchor link
gigantische header: dat is alleen op de homepagina in de overzichten is die weg. Op mijn tablet(7") doet mijn website het prima past precies. Op met iPod 4.3" geloof ik. Heb ik net als andere websites dat je gewoon naar links en rechts moet scrollen. breethe van de website is 1000px meeste mensen hebben wel 1280*1024 geloof ik.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

06/07/2011 16:42:48
Anchor link
Als ik op 'lees meer' klik, verdwijnt jouw site en verschijnt een heel andere site. Open in een nieuw venster. Los daarvan; bij 'lees meer' verwacht ik meer informatie en niet gelijk een andere site.
Zou daar juist meer info over het e-book verwachten en zaken als prijs en meningen. Niet de site van een ander. Controleer ook je links: 404 - Not Found bij
"Snel Geld". Daarnaast vraag ik me af of het wel echt e-books zijn. Teksten als "Stel Je Eens Voor Dat Jij Geheimen Ontdekt, Waarmee Je Met 10 Uur Per Week, Op **7 Verschillende Manieren** Veel Geld Gaat Verdienen Op De Automatische Piloot." geven mij niet het gevoel dat ik op een betrouwbare site zit (en van een betrouwbare site afkwam).
 
Jelmer -

Jelmer -

06/07/2011 17:08:16
Anchor link
Alle links op de site verwijzen naar paypro.nl, een affiliate website? Ruikt naar ordinaire SPAM.
 
Dennis Sluijk

Dennis Sluijk

06/07/2011 17:09:49
Anchor link
Jelmer rrrr op 06/07/2011 17:08:16:
Alle links op de site verwijzen naar paypro.nl, een affiliate website? Ruikt naar ordinaire SPAM.


Het is idd een affiliate website.
 
Kevin Ellen

Kevin Ellen

06/07/2011 17:43:13
Anchor link
Dennis, laat dit soort websites zitten. Kost je veel tijd, maar is ook slecht voor je reputatie. Zwakke affiliate marketing dit; je kunt beter een goede site opzetten, deze laten lopen en dan aan reclame (affiliate) denken. Niet anders; dat is niet rendabel en alleen maar zonde van je tijd.

Verder is site erg basic en de header/images is niet geheel mijn smaak. Deze site zou niets toevoegen tot het internet. Sorry, dat is mijn mening vanuit online marketing gezien.

Oh en de balken in je menu vertikaal netjes uitlijnen zou ook geen slechte zijn. Maak anders je textuele lijn-hoogte, de hoogte van het menu-item?
 
B a s
Beheerder

B a s

06/07/2011 17:52:39
Anchor link
Reviews zijn niet bedoeld voor affiliatie websites. Als is het wel je eigen website, de content die erin staat is dat niet.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.