Mijn website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Capelle aan den IJssel zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »
Jeroen van Lieshout

Jeroen van Lieshout

26/01/2005 13:39:00
Quote Anchor link
Mijn eerste echte PHP website. Ik had al wat testsites gemaakt maar deze heb ik grotendeels helemaal zelf gemaakt.

http://www.puberaal-kabaal.tk

De site was een goede oefening voor mijn php kennis en het was ook nog eens de website voor het dweilorkest waar ik bij zat. Ze hadden eerst een kennisnet website, dus je kunt wel nagaan. Er moest een nieuwe site gemaakt worden.

Wat ik zelf gemaakt heb:

- Login systeem
- Include systeem
- Lay-out
- Fotoalbum systeem
- Complete admin waarin vrijwel alles beheerd kan worden
- Gastenboek

Ik heb enkele zaken zoals statistieken script en ubb parser elders vandaan gehaald en enigsinds aangepast. Voor de rest is dus alles zelfgemaakt.
Altijd kan er wel wat verbeterd worden aan een site of een script dus laat het maar horen!
Gewijzigd op 26/01/2005 13:41:00 door Jeroen van Lieshout
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 15:12:38
 

26/01/2005 13:48:00
Quote Anchor link
De lay out is helemaal niets, behalve een halve minuut paint shop. Verder kan ik over de scripts moeilijk oordelen, omdat ik het niet allemaal in werking zie en ik zelf ook niet super goed in scripten ben. Maar gastenboek zelf maken vind ik eigenlijk onzin, er zijn nml. genoeg van die scripts te vinden...
 
Jeroen van Lieshout

Jeroen van Lieshout

26/01/2005 14:06:00
Quote Anchor link
ik geef toe webdesign is niet mijn sterkste punt, maar aangezien het een website van een dweilorkest is maakt dit niet uit. Ik heb zelf namelijk bij tientallen anderen websites van verenigingen gekeken en je kunt niet stellen dat het een hoogwaardig design hoeft te zien.

Misschien nog tips wat ik eraan zou kunnen verbeteren dan?

Ik heb het gastenboek script enz zelf gemaakt, omdat ik er dan voor mijn gevoel het beste van leer. Vaak zie je dat er totaal niet aan beveiliging is gedacht bij die kant en klare scripts hier, dus vond ik het ook beter dit allemaal zelf te doen.
Gewijzigd op 26/01/2005 14:08:00 door Jeroen van Lieshout
 
DaeDaluz

DaeDaluz

26/01/2005 14:53:00
Quote Anchor link
Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /data/members/free/tripod/nl/p/u/b/puberaalkabaal1/htdocs/scripts/logfile_func.inc.php on line 3

dat staat al niet zo netjes.. en als je automagisch doorlinkt van de ene pagina naar de andere dan is het echt een raadsel wat de refer was :x

en verder zou ik bij die profielen zorgen dat het er wat overizhctelijker uit ziet want nu is het gewoon 1 lap tekst.

en het is mooier om die links in een nieuw venster te openen, of wil je dat mensen op die sites gaan rondhangen ipv de jouwe? :)

en ik vind de lay out wel bij de site passen ;)
 
Jeroen van Lieshout

Jeroen van Lieshout

26/01/2005 15:45:00
Quote Anchor link
Dat doorlinken was ontstaan omdat ik niet dat .tk adres beheer. Degene weet niet meer hoe die het moet veranderen, dus heb ik het op deze manier alsnog opgelost. Ik hoop dat het nog anders kan :P

De error heb ik inmiddels opgelost. :D Was een klein foutje in de code, dat scheelt.

Profielen idd moet ik wat netter maken. Links openen in een nieuw venster had ik ook nog niet aan gedacht.

De kleuren van de site zijn ook niet zomaar gekozen btw. We hebben allemaal dezelfde broeken met rood en geel dus dacht ik dat het zinvol zou zijn deze kleuren op de site door te voeren. Zo herkennen mensen je immers.
 
Mick

Mick

26/01/2005 15:51:00
Quote Anchor link
Wat een pijnlijk rode kleur. Krijg er hoofdpijn van...
 
Legolas

Legolas

26/01/2005 17:01:00
Quote Anchor link
ik zie de error nog, en de layout vind ik niks :P maja het blijft je eerste echte php website
 
Jeroen van Lieshout

Jeroen van Lieshout

28/01/2005 11:42:00
Quote Anchor link
Dan blijft mijn grote vraag, wat kan ik aan deze lay-out verbeteren zodat het toch de basiskleuren bevat, maar niet op de manier dat het "pijnlijke" kleuren zijn?
 

02/02/2005 16:05:00
Quote Anchor link
Ik zou persoonlijk de site iets professioneler maken.
Al die kleuren jagen mensen weg. Geef je site wat meer grouwe rustgevende kleuren(wit, grijs, blauw).
Voor de rest: Prima werk.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.