Mod Rewrite

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack C# .NET web developer, inhouse project

Ben je een C# .NET developer met circa 0 tot 2 jaar ervaring en op zoek naar een nieuwe baan als web developer in Rotterdam? Bij een organisatie waarbij je inhouse kan werken maar wel de afwisseling hebt van telkens nieuwe projecten voor externe klanten? En het liefste een organisatie waar je de zekerheid en mogelijkheden hebt die horen bij een groot bedrijf maar waarbij je tevens de informaliteit en vrijheid hebt van een kleine club? Daarbij natuurlijk een goed salaris, uitstekende pensioenregeling, onkostenvergoeding, de nieuwste versie van de Iphone of Samsung, plus laptop. En de mogelijkheid voor een leaseauto

Bekijk vacature »

Mobile (iOS) Developer / Permanent contract / RELO

Bedrijfsomschrijving Are you an ambitious Mobile iOS developer and seeking for a unique job opportunity in The Netherlands? Then seek no more! This growing company in The Hague is currently growing rapidly and therefore looking for extra iOS developers. At this moment they are with 40 persons but due to the fact they are now opening offices in London and New York as well, they need extra hands for their development team. The company develops groundbreaking applications for the international telecommunications market. They have several products which help both private and business users worldwide. There is an international development team

Bekijk vacature »

Traineeship Business Intelligence

Bedrijf Met een kantoor in happening Amsterdam Noord, top opdrachtgevers in Nederland en delen van Europa en werkend met de laatste technologie op het gebied van Business Intelligence en DataScience zijn we een trendzetter. We zijn een jonge organisatie met focus op Business intelligence en data visualisatie oplossingen. We richten ons op de technologie van Oracle en Microsoft en hebben een aantal zelf ontwikkelde producten welke zich focussen op verschillende marktsegmenten De opportunity Je bent net afgestudeerd of een kortere tijd aan het werk en je wilt graag een volgende stap maken. Als Trainee Business Intelligence werk je mee op

Bekijk vacature »

Software Developer / Java / Kafka / Python

Bedrijfsomschrijving Bij dit grote, innovatieve technische bedrijf wil men graag flink groeien dit jaar, namelijk van zo'n 100 naar 120 mensen. In de afgelopen jaren is er hard gewerkt om een nieuw software product op de markt te zetten ter ondersteuning van hun fysieke producten en omdat dit een groot succes is, wordt het nu uitgerold over het hele bedrijf en daarmee een groot deel van de wereld. Er is dus werk aan de winkel! Jij werkt in het back-end team dat ervoor zorgt dat grote hoeveelheden data van de bron naar de front-end worden gebracht in het juiste formaat.

Bekijk vacature »

Senior Full stack C# developer

As a developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as team members located in other parts of the world. You’ll be working on projects and implementations

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een mooie en innovatieve multinational in de regio Utrecht. Ze staan bekend om de hoge kwaliteit van dienstverlening en streven ernaar dit continu te verbeteren. Om dit te kunnen doen zijn zij opzoek naar een Software Developer. Als C# .NET Developer ga je aan de slag met het ontwikkelen van bedrijf kritische software en applicaties. Zo zijn er applicaties en software die van belang zijn voor de bedrijfsvoering, de medewerkers van de organisatie, maar ook voor het klantenbestand van de organisatie. Het landschap is zowel functioneel als technisch en daarmee erg breed. Je komt te werken

Bekijk vacature »

Java / Hippo developer

Functieomschrijving Randstad is een pionier in de hr-dienstverlening. Sinds de oprichting in 1960 zijn wij uitgegroeid tot dé grootste hr-dienstverlener in de wereld. Onze missie is om de wereld van werk te ontwikkelen. Dit doen wij voor iedereen die met werk te maken heeft: onze klanten, kandidaten, medewerkers en de maatschappij als geheel. In de hele wereld, en zeker ook in onze thuismarkt Nederland. Door onze passie voor mensen te combineren met de kracht van de hedendaagse technologie en innovatie, ondersteunen we mensen en organisaties bij het realiseren van hun ware potentie. Dit noemen we human forward. Randstad Groep Nederland

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer voor zakelijke vergelijk

Dutch is mandatory for this position. Als Full Stack C#.NET Developer zorg jij ervoor dat het vergelijkingsplatform over de nieuwste functionaliteiten beschikt. Deze applicatie ondersteunt assurantiekantoren in het inzichtelijk maken en vergelijken van verschillende verzekeringsproducenten. Denk hierbij aan de meest actuele gegevens over premies en voorwaarden. Dit doen zij volledig onafhankelijk. Als Developer ben je bedreven in het samenvoegen van verschillende web services en databasen. Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het volledige ontwikkeltraject. Je schakelt makkelijk met verschillende afdelingen over bestaande en nieuw te ontwikkelen functionaliteiten. Naast het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten, zal je ook de bestaande

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Met jouw expertise zorg je als java developer voor de meest plezierige en efficiënte klant ervaring. Met jouw state-of-the-art-systemen verbeter je onze business en maak je echt impact! Want als je in ons tech team werkt, houd je jezelf en Nederland in beweging. Wij zijn continu bezig onze business en processen te optimaliseren, zodat we onze klanten en kandidaten meer gemak, snelheid en transparantie kunnen bieden. Impactvolle tech, daar doen we het voor. wat ga je doen? Met jouw slimme en gave oplossingen breng je mensen en werk dichter bij elkaar. Samen met jouw team uiteraard. Binnenstromende functionele vragen

Bekijk vacature »

.Net Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een grote internationale speler en draagt bij aan het geluk en plezier van werkende mensen. Op jaarbasis wordt de dienst door ruim 2 miljoen mensen gebruikt in binnen- en buitenland. De organisatie is te omschrijven als een innovatieve, jonge groep van professionals die zichzelf willen blijven ontwikkelen, veel verantwoordelijkheidsgevoel hebben en trots zijn op de dienst die wordt geleverd. Mede dankzij deze mindset groeit de organisatie en is er uitbreiding binnen het developmentteam. Als Full Stack/ .Net developer kom je te werken in een scrumteam van 7-8 personen. Men werkt met de nieuwste technieken (.Net core,

Bekijk vacature »

Klassieke Oracle ontwikkelaar die Apex wil gaan on

Bedrijfsomschrijving Dagelijks worden in in de zorg enorme aantallen data geproduceerd. Van medicijngebruik van patiënten tot aan loonkosten van personeel. Deze data bevat een schat aan informatie die pas zichtbaar wordt als ze op de juiste manier worden verzameld, opgeslagen, beheerd, bewerkt en vergeleken. Hiermee helpen zij medische instellingen om hun informatiepositie te verbeteren. Kijk bijvoorbeeld op het gebied van kwaliteit, bedrijfsvoering en marktpositie. Functieomschrijving Mijn klant heeft de huidige Oracle applicaties volledig binnen Forms reports en designer draaien. De bedoeling is dat al deze applicaties omgezet worden naar Apex applicaties in de toekomst. Daarom is mijn klant ter uitbreiding

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij de full stack developer die de Zorg beter maakt? Zet dan je kwaliteiten in voor CareConnections, een succesvolle onderneming met inmiddels negentien medewerkers. Je collega's zijn jong en ambitieus met een aantal ervaren ontwikkelaars die jou naar een hoger niveau kunnen helpen. De cultuur is informeel en alles is bespreekbaar. Wil je thuiswerken? Dat mag. Wil je tussen de middag even sporten? Lekker doen! Alles gaat op basis van vertrouwen. Als ontspanning een massage na het vele uren ontwikkelen? Die plan je in bij de masseur om de hoek. Bij ons staat de klant op nummer 1, jouw

Bekijk vacature »

Technical application manager

Technical application manager (NL) Are you the technical application manager (M/F) who wants to work at an international family business that is growing fast? Will you strengthen our team with your talents? You will shape our digital innovation! ‘Team Emons’is a community of people who work internationally. It means that you will be advising and solving issues for colleagues from all our divisions within Europe. You will work in an enthusiastic diverse team with the motto ‘work hard, play harder’. Main goal on this position is for you to manage and improve the applications we use at the Emons Group.

Bekijk vacature »

Java Developer gezocht voor een leuk bedrijf!

Bedrijfsomschrijving Voor een leuke klant ben ik zoekende naar een Java Developer. Deze organisatie bestaat uit ongeveer 30 leuke collega’s die allemaal meewerken aan opdrachten voor klanten. Het uitgangspunt binnen alle werkzaamheden is het standaardiseren van communicatiestromingen/bestanden van klanten. Er heerst hier ook een pragmatische mentaliteit waarbij je samen met collega’s zoekt naar de beste oplossingen voor klanten om bestanden overzichtelijk en makkelijk te maken. Deze klant laat zich het beste omschrijven als een warme organisatie waarbij de collega's onderling elkaar vooruit helpen en goed samenwerken. De organisatie is met 30 medewerkers relatief klein, maar is daardoor wel ontzettend gezellig

Bekijk vacature »

C#/Azure developer

Op zoek naar leuke collega's waarmee je kunt lachen, gave projecten en een ambitieuze werkgever die heel goed voor je zorgt? Aangenaam: Profit4Cloud! Wij zijn nu met 55 collega's en werken sinds 2015 vanuit 5 vestigingen aan mooie projecten met een fijne groep collega's die allemaal maar één ding willen: mooie en slimme software-oplossingen ontwikkelen met de nieuwste technieken. We zijn goed bezig en zijn daarom op zoek naar versterking: Medior C#/Azure developers. Ben jij de Medior C# developer die enthousiast wordt van mooie projecten waar binnen jij een belangrijke rol speelt? Dan is Profit4Cloud jouw 'place-to-be'! Als Medior C#

Bekijk vacature »
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

29/03/2006 09:55:00
Quote Anchor link
Help me :)
Ik zit met een probleempje...
Ik wil mijn links 'URL vriendelijk maken door middel van MOD REWRITE, maar ik begrijp het niet helemaal.

ik heb nu:

RewriteEngine On
RewriteRule ^php/scripts/(.*)/(.*)/ php/scripts.php?action=$1&id=$2

De bedoeling is dat www.lapidi.nl/scripts/view/3/ linkt naar www.lapidi.nl/scripts.php?action=view&id=3

Wie kan mij meer uitleg geven over mod rewrite...

PHP hulp

PHP hulp

11/04/2021 02:06:36

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

29/03/2006 10:23:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
RewriteEngine On
RewriteRule ^scripts/(.*)/(.*)/ scripts.php?action=$1&id=$2
RewriteRule ^scripts/(.*)/(.*) scripts.php?action=$1&id=$2
RewriteRule ^scripts/(.*)/ scripts.php?action=$1
RewriteRule ^scripts/(.*) scripts.php?action=$1

Moet natuurlijk wel de juiste module daarvoor geinstalleerd zijn.

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

29/03/2006 10:28:00
Quote Anchor link
Hmm, nu krijg ik ineens een error dat scripts.php niet bestaat, terwijl hij wel bestaat...

Waar kan dat aan liggen?

http://www.lapidi.nl/scripts/view/3/

The requested URL /data/members/paid/l/a/lapidi.nl/htdocs/www/scripts.php was not found on this server.

Edit: Nu doet ie helemaal niets meer :/
Gewijzigd op 29/03/2006 10:31:00 door Pieter van Linschoten

Winston Smith

Winston Smith

29/03/2006 10:31:00
Quote Anchor link
Quote:
Moet natuurlijk wel de juiste module daarvoor geinstalleerd zijn.
Welke module is dat? Zit dat in httpd.conf of moet je die module ook daadwerkelijk installeren?

Edit:
@Lapidi: nette site heb je :)
Gewijzigd op 29/03/2006 10:37:00 door Winston Smith

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

29/03/2006 10:32:00
Quote Anchor link
Ik neem aan dat scripts.php gewoon in de root van je website staat?

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

29/03/2006 10:35:00
Quote Anchor link
/data/members/paid/l/a/lapidi.nl/htdocs/www/scripts.php

htdocs/www/ blijkbaar...

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

29/03/2006 10:37:00
Quote Anchor link
Options FollowSymLinks moet volgens mij aanstaan voor die director & LoadModule rewrite_module modules/mod_rewrite.so

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

29/03/2006 18:30:00
Quote Anchor link
Hmm...
Ik ga het ff proberen...

Kalle P

Kalle P

29/03/2006 18:35:00

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

29/03/2006 18:45:00
Quote Anchor link
En jij denkt dat ik die nog niet van voor tot achter, van boven naar onder, en weer terug heb door gespit? ;)

Edit:
ff een vraagje:
Waar kan je controleren of je de goede bestanden aan hebt staan?
http://www.lapidi.nl/phpinfo.php

Ik zie namelijk nergens een Apache gedeelte staan.
Wie wil even kijken voor mij / of zeggen waar ik moet kijken :)
Gewijzigd op 29/03/2006 18:54:00 door Pieter van Linschoten

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.